środa, 13 stycznia 2016

Ziaja - Kiełki pszenicy-szampon intensywnie nawilżający do włosów suchych






Wspominałam, że polska woda fatalnie obeszła się z moimi włosami i za każdym razem pukle były suche. Moja Mama używa tylko nawilżających szamponów i choć sama ma włosy gęste i puszyste to także dość suche i dlatego poprosiła o zakup intensywnie nawilżającego szamponu od Ziaji, bo i tak miałam iść do ich sklepu firmowego. Na początku pomyślałam, że lepszy byłyby szampon ze słonecznikiem tej marki zamknięty w brązowej butelce, ale pani w salonie namawiała mnie na zakup wyżej opisywanego, który wg jej słów jest dużo lepszy. Miałam nadzieję, że ten kosmetyk rzeczywiście wraz z maską do włosów poradzi sobie z przesuszeniem,ale tak się nie stało. Natomiast moja Rodzicielka jest z niego zadowolona, więc jak widać dużo zależy od rodzaju, długości włosów i osobistych preferencji.

Opakowanie: duża, biała butelka, która jednak mogłaby być bardziej przezroczysta i posiadać pompkę.


Zapach i Konsystencja: bezbarwny, dość lejący szmapon o delikatny, przyjemnym zapachu. Warto jednak wylać na dłoń więcej produktu szczególnie jeśli tak jak ja macie długie włosy, bowiem szampon nie daje dużej piany.





Działanie: Nie mogę się zgodzić jakoby był to szmapon INTENSYWNIE nawilżający. Nie czułam fali nawilżenia, włosy były dokładnie takie same jak wcześniej. Duży minus za plątanie włosów w czasie mycia, bo potrzeba dobrej odżywki/maski, aby potem nie było problemu z rozczesaniem. Szampon też nie wygładza włosów, nie zmiękcza ich. Poprostu oczyszcza i nic poza tym. Wiem, że to główna rola szamponu -usunąć resztki sebum, produktów do stylizacji itp.,ale jednak przydałoby się też coś więcej, jakaś pielęgnacja. Tymczasem tu tego nie zaobserwowałam.

To najzwyklejszy w świecie szampon i napewno nie dla zmaltretowanych, wymagających włosów, które błagają o dawkę nawilżenia. Zwyklak, po którego możemy sięgnąć nawet codziennie bez obawy o obciążenie. Żałuję, że jednak nie skusiłam się na szampon Ziaji z serii Masło Kakaowe, może ten byłby lepszy?

Ocena : 3 / 5

Cena: 400ml/ ok. 8zł

Dostępność: markety,. drogerie, sklepy firmowe


Używałyście tego szamponu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz