wtorek, 19 stycznia 2016

Ziaja - Maziajki- mydła do kąpieli Guma Balonowa i Bąbelkowa Cola





Wspominałam  nie raz, że lubię naszą Ziaję, a serię Maziajki szczególnie, choć Ziajkę również. Te mydła kupiłam dla mojego starszego synka, który uwielbia myć się w pachnących żelach i zawsze zachwyca się danym zapachem:) Kiedyś już miałam te mydła, wiem, że jest jeszcze jedna wersja zapachowa Wiśniowy Lizak, ale póki co nigdzie jej nie widziałam, nawet w firmowym sklepie. Mydła można używać od 3 roku życia, ale są na tyle delikatne, że Młodszemu także nie zaszkodziły kiedy zastosowałam je jako płyn do kąpieli, gdy skończył mi się ten przeznaczony dla niemowląt. Oczywiście była to sytuacja awaryjna, ale mydełka w ogóle nie wysuszyły skóry ani jej nie podrażniły. Była to jednak jednorazowe użycie.  Niemniej to bardzo dobrej jakości żele zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych i jeśli lubujecie się w intensywnie pachnących kosmetykach do mycia to gorąco je polecam!


Opakowanie: duża, przezroczysta butelka, która może i mogłaby mieć pompkę, ale zastrzask w niczym nie przeszkadza i zawartość można wykorzystać do samego końca.

Zapach i Konsystencja: Guma Balonowa ma intensywnie pomarańczowy kolor i mocny zapach... gumy balonowej, który jest niezwykle przyjemny i przypomina mi dzieciństwo kiedy to kupowało się w kiosku za grosze balonówy i żuło nawet jak straciły smak:D. Z kolei Bąbelkowa Cola ma kolor i zapach tego popularnego napoju. Obydwa aromaty czuć jeszcze po umyciu, choć skóry nie trzymają się zbyt mocno. Konsystencja natomiast jest średnio gęsta, można nawet powiedzieć, że lekko lejąca, ale nie wodnista. Piany wielkiej nie daje, ale nie jest to dla mnie minus.


Działanie: jak już wspomniałam to łagodny kosmetyk do codziennego użycia, który umili kąpiel/ prysznic nie tylko najmłodszym ( sama go podbierałam:)). Nie wysusza skóry, nie podrażnia i jeśli nie skarżycie się na nadmierną jej suchość to śmiało obejdziecie się potem bez balsamu.

Uważam, że te mydła są świetne, a ich niska cena i szeroka dostępność sprawia, że to moje ulubione kosmetyki do mycia!


Ocena: 6 / 5

Cena: 400ml / ok. 6zł

Dostępność: w marketach, drogeriach, praktycznie wszędzie


Lubicie Maziajki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz