środa, 10 lutego 2016

Isana-Professional- Color Shine- szampon i odżywka do włosów farbowanych i z pasemkami





Kiedy po raz pierwszy od dłuugiego czasu zmieniłam swój naturalny kolor włosów ( a raczej powróciłam do odcienia wiśni, który z powodzeniem nosiłam wcześniej) chciałam dobrze zadbać o nowy kolor i poszukiwałam odpowiedniego szamponu i odżywki dla włosów farbowanych. Pomyślałam jednak, że dam szansę tańszym produktom i przetestuję czy sprawdzają się lepiej niż te fryzjerskie, które zwykle stosuję w domu. W tym celu udałam się do Rossmana i wzięłam z półki szampon i odżywkę z serii Color Shine. Są to kosmetyki bez silikonów za to z wyciągiem z jagód goji i żurwiny, a oprócz ochrony koloru mają także zapobiegać elektryzowaniu się włosów, nadawać połysk i wyrazistość kolorowi i wygładzać. Nie mam porównania z innymi szamponami Isany, ale wiem,że akurat tego duetu już nie kupię. Niczym mnie nie zachwycił.


Szampon: ma perłową barwę ( minus za to) i pachnie słodkimi jagodami. Dziewczyny na blogach zachwycaja się tym aromatem, a mnie on nie rusza. Jest przyjemny, ale nic w nim nadzywczajnego, nie trzyma się też ( moich) włosów. Pomimo braku silikonów szampon pieni się dość dobrze, chociaż przy długich włosach musiałam go dokładać no i niestety w czasie mycia włosy były dość szorstkie w dotyku i poplątane. Oczywiście nie testowałam go bez odżywki, bo nigdy tak nie robię i nie byłabym w stanie rozczesać włosów. Generalnie to zwykły szampon, który jedynie oczyszcza włosy, nie zauważyłam niczego poza tym.




Odżywka: dość gęsta o takim samym jagodowym zapachu. Nie spływa z włosów i łatwo się spłukuję jednak z moimi włosami nie zrobiła zbyt wiele. Owszem zmiękczyła je co było potrzebne po umyciu szamponem z tej serii, sprawiła, że Tangle Teezer rozprawił szybciej z kołtunami i LEKKO wygładziła ( nie rozprostowała). Brak mi tu natomiast odczuwalnego nawilżenia i odżywienia i dlatego nie polecam tych produktów do włosów suchych i bardzo zniszczonych, to raczej propozycja dla normalnych z niewielką tendencją do przesuszania.

Czy kolor zyskał na intensywności ? Nie, bo sam w sobie jest intensywny i lśniący,a  ten duet mało co działałby na tym polu. Nie było żadnego działania przeciw elekryzowaniu się ( mam z tym mały problem szczególnie w zimie) . Trudno mi natomiast osądzić co z ochroną koloru,bo używam także kilku innych produktów odświeżających kolor i trzyma się on dość długo. Plusem jest brak obciążenia włosów jednak wolałabym, aby były one trochę dociążone, bo mimo, że od nasady były wygładzone to reszta lubiła się puszyć.


Przeciętniaki do wypróbowania raz. Wracam do kosmetyków fryzjerskich, bo po nich widzę efekty.


Ocena za oba produkty : 3 - / 5

Cena: 250ml szampon / ok. 10zł, odżywka: 200ml: ok 10zł

Dostępność: Rossmann



A jakie Wy macie zdanie o tych kosmetykach?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja już się raczej nie skuszę na żaden kosmetyk do włosów Isany.

      Usuń