wtorek, 9 lutego 2016

Mój pierwszy LivBox- luty 2016







W Polsce jest GlossyBox, a w Finlandii mamy Livbox, którego zdecydowałam się zamówić na najbliższe pół roku. Cena za jeden miesiąc to prawie 17€. W lutowej paczce znalazły się te oto kosmetyki i mały słodki upominek:

1. Cutrin- Anti Frizz-spray przeciw elekryzowaniu się i puszeniu włosów

2.Dove -Derma SPA- Goodness3- mleczko do ciała

3. Rich-Miracle Renew- CC Shampoo

4. Sanex-Hydrate 24h- krem do rąk do skóry bardzo suchej i odwodnionej

5. Colgate-Naturals-szczoteczka do zębów

6. Colgate-Max White One-wybielająca pasta do zębów

7. Lumene-Bright Now Vitamin C Sleeping Cream-krem na noc z witaminą C

8. IsaDora-Gel Nail Lacquer Top Coat

9. IsaDora-Gel Nail Lacuqer nr 227 Orange Dream

10. Panda- drażetki / lentilki

Wiem, że w innych paczkach była żelowa baza i lakier Sally Hansen i dobrze, że mnie się trafiły produkty IsaDora, bo SH już miałam. Pastę do zębów oddałam mężowi,ponieważ ja nie mogę używać  wybielających i z fluorem natomiast szczoteczkę odkładam-jestem zdeklarowaną użytkowniczką sonicznej, choć manualna może się gdzieś tam kiedyś przydać. Słodyczową niespodzianką były lentilki ( nie jadłam ich już dobrych kilka lat) popularnej tu fińskiej marki Panda, a dodatkowo dostałam kupon ze zniżką - 30% na zakupy w sklepie z kosmetykami do włosów.

Jestem zadowolona i z niecierpliwością oczekuję kolejnego Livboxa!




A jak Wam podoba się ta paczka?

2 komentarze:

  1. Niezle się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Z trgo co widziałam poprzednie Livboxy też były bardzo fajne.

      Usuń