środa, 24 lutego 2016

Ziaja - Ziajka- żel do mycia ciała i włosów dla dzieci




Żel dla dzieci i niemowląt polecany od 6 miesiąca życia kupiłam, bo potrzebowałam takiego koniecznie w butelce z pompką. Stosowałam go zarówno jako płyn do kąpieli, do mycia ciałego ciała jak i pupy w czasie przewijania, bo nie stosuję chusteczek ( no chyba, że na wyjazdach, w miejsach publicznych). To kolejny produkt z serii Ziajka, który polubiłam ja i mój młodszy maluszek i do którego chętnie jeszcze wrócimy szczególnie, że cena bardzo zachęca.

Warto wspomnieć, że w składzie brak mydła, barwników i SLESu.

Opakowanie: jedynym minusem dla mnie jest jego nieprzezroczystość, bo trudniej przez to kontrolować ubytek produktu.


Zapach i Konstystencja: w to w zasadzie dość rzadka prawie bezbarwna emulsja aniżeli żel. Dobrze się pieni i pachnie przyjemnie, delikatnie ´´dzidziusiowo´´.




Działanie : To bardzo dobry produkt, który śmiało możemy kupić jeśli nie chcemy przepłacać np. za bardzo podobny żel Musteli. Nie podrażnia i nie wysusza i jako, że mój Maluch także ma skórę normalną, to nie musiałam go codziennie smarować, bo nie było takiej potrzeby. Jako szampon również bardzo dobrze spełnia swą rolę i nie plącze włosków, łatwo się spłukuje. Najbardziej jednak pomocny był w czasie przewijania, bo wraz z Sudekremem łagodził ewentualne podrażnienia.

Poprostu dobry, polski produkt w przyjaznej cenie, powszechnie dostępny i nie tylko dla najmłodszych. Sięgnijcie po niego, bo warto!

Ocena: 5+ / 5

Cena: 400ml / ok. 8zł

Dostępność: apteki


Miałyście ten żel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz