środa, 16 marca 2016

Rimmel - The Only 1 nr 810 One of a Kind






Nowa szminka Rimmel i od razu wpadła mi w oko z powodu bardzo ciekawej gamy odcieni, których jest 13 i są takie jak lubię, czyli widoczne, nasycone. Kilka odcieni nadaje się na dzień, a mój One of a Kind pewnie więkość wolałaby zostawić na większe okazję, ale ja lubię po nią sięgnąć w czasie dnia. Oprócz niej wyjątkowo podoba mi się kolor Oh so Wicked i pewnie go sobie też sprawię tymbardziej, że pomadka jest naprawde świetna!


Opakowanie : ładne, czarne, lekko połyskujące. Jedynym minusem jak dla mnie jest kształt sztyftu. Wolałabym, by był tradycyjny, a nie ścięty pod skosem. Niezbyt wygodnie mi się nią maluje i muszę używać do tego pędzelka.

Zapach i Konsystencja: zapach niekoniecznie mi odpowiada, bo jest jakby świeży i nie pasuje do szminki, choć też mi nie przeszkadza, jest delikatny i czuć go tylko kiedy przybliżymy sztyft do nosa. Smaku nie posiada. Drobinek na szczęście też nie. Nie jest to szminka matowa, nie daje też błyszczykowego połysku.






Działanie: jak widzicie ten kolor jest bardzo mocny i idealnie stapia się z ustami jednak nie mogę się zgodzić z tym jakoby była to szminka intensywnie nawilżająca. Owszem nie wysusza, ale osobiście muszę pod nią nałożyć jakiś balsam, no i absolutnie nie polecam nakładać na choćby minimalnie przesuszone usta ( mam nadzieję, że nikt tego nie robi). Nosi się ją bardzo komfortowo. Jest lekka, nie czuć że coś się ma na ustach, a bez jedzenia i picia spokojnie wytrzymuje ( u mnie ok. 4 godzin), poskromił ją jednak  posiłek i wypicie herbaty tzn. połysk znikł, kolor jakby przybladł i konieczna była poprawka, ale pamiętajmy, że nie jest to szminka typu long lasting.




Marka Rimmel znów udowodniła, że robi jedne z najlepszych szminek w tej kategorii cenowej. Chciałabym jednak, aby wprowadzono jeszcze ciemniejsze kolory np. fiolety, bo bardzo trudno takie dostać. Tak czy inaczej serdecznie tę szminkę polecam. Myślę, że dla wielu z Was okaże się tą jedyną. 


Ocena : 5 / 5

Cena: 3,4g / ja zapłaciłam 7€

Dostępność : w szafach Rimmel


Testowałyście już tę szminkę ? Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz