poniedziałek, 21 marca 2016

Sally Hansen - Insta-Dri nr 180 Jet Set Jade







To mój kolejny lakier SH i chyba dam sobie spokój z tą marką. Za każdym razem jest to samo: piękny kolor, a beznadziejna trwałość. Znów się to powtórzyło.

180 Jet Set Jade to metaliczna, butelkowa zieleń, kóra bardzo mi się spodobała i rzeczywiście na paznokciach wygląda tak samo interesująco jak w buteleczce. Niestety tylko do następnego dnia, bo po popułudniu następnego dnia od pomalowania traci blask, jakby matowieje i nie ma w nim już nic zachwycającego. Co więcej wyraźnie ściera się od nasady paznokacia i na całej jego powierzchni,a co za tym idzie manicure nie wytrzymał całych dwóch dni!

Zaletą jest tylko rewelacyjna konsystencja i spłaszczony pędzelek, bo dzięki nim lakier nakłada się w trymiga, bardzo szybko schnie, choć jedna tworzy prześwity, więc dwie to absolutna konieczność do pełnego krycia. Ze zmyciem nie ma najmniejszego problemu.

Szkoda, że tak słaba trwałość przekreśliła mój kolejny zakup jakiegkolwiek lakieru tej marki. Zastanawiam się czy tylko ja tak mam, czy one rzeczywiście są tak nietrwałe? Dajcie znać jak to jest u Was i co myślicie o 180 Jet Set Jade.


Ocena: 2 / 5

Cena: 9,17ml / zapłaciłam 6zł

Dostępność : kupiony na ezebra.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz