poniedziałek, 14 marca 2016

Wibo - Gel Like Top Coat









Od dawna szukam idealnego top coatu i bazy. Narazie z marnym skutkiem, bo przekonuję się, że nie ważne czy tanie czy drogie cudów nie robią i lakier nie trzyma się długo. W ostatnie dni przed moim powrotem do Finlandii buszowałam jeszcze w Rossmannie szukając w zasadzie niewiadomo czego. Tak trafiłam na ten top coat. Nie czytałam wcześniej recenzji. Poprostu wrzuciłam go do koszyka i to był błąd. To nie jest najlepszy produkt.


Opakowanie: jakie jest każdy widzi. Denerwuje mnie w nim tylko ten wąski i długi pędzelek. Wolałabym, aby był spłaszczony.

Zapach i Konsystencja: nie ma chyba co opisywać jak pachnie lakier do paznokci, bo każdy to wie. Z kolei jego konsystencja nie jest ani za gęsta ani za wodnita, choć  kilka razy zdażyło mu się zrobić nieładne, widoczne smugi na ciemnym lakierze. Schnie szybko.


Działanie: w zasadzie żadne, bo głównego zadania, czyli żelowego efektu nie daje, a przynajmniej ja nie widzę jakiejkolwiek różnicy. Nie chroni także przed odpryskiwaniem, bo nawet temu sprzyja! Otóż jakiego lakieru bym nie użyła to ścierał się on i odpryskiwał po kilku godzinach od pomalowaniu lub zaraz następnego dnia i nic się z tym nie dało zrobić jak poprostu sięgnąć po zmywacz. Jednak rekordem było odprysknięcie lakieru już po 2 godzinach od pomalowania co nigdy mi się nie zdażyło kiedy zabezpieczyłam go innym top coatem. Natomiast obiecywany połysk i wygładzenie również nie powalają i nie są jakieś nadzwyczajne. Równie dobrze możemy pomalować paznokcie zwykłym bezbarwnym lakierem bez żadnych właściwości, a może i on nawet lepiej zabezpieczyłby nas manicure?

W każdym razie Gel Like Top Coat to beznadziejny produkt i chyba w najbliższym czasie zaliczy kosz na śmieci. Widzę, że na Wizażu zbiera dobre opinie, ale ja nie polecam, to strata nawet tych paru groszy.

Ocena: 0 / 5

Cena: 8,5ml / ok. 7zł

Dostępność: Rossmann


A Wy byłyście zadowolone z tego top coatu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz