wtorek, 19 kwietnia 2016

Joko - Street Fashion - lakier do paznokci z winylem nr 72 Wild Violet









Drugi z serii winylowych lakierów Joko z linii Street Fashion, który kupiłam w małej osiedlowej drogerii i z niego też jestem zadowolona. To naprawdę świetny lakier w pięknym odcieniu, który śmiało może konkurować z Essie ( tak, tak nie boję się tego powiedzieć)!

Generalnie do zakupu tych lakierów namówiła mnie ekspedientka, a jako, że kosztowąły mnie złotówkę (!) to nie było nad czym się zastanawiać tylko pogmerałam chwilę w wielkiej szklanej kuli szukając ciemnych odcieni i wybrałam Wild Orchid ( TU ) i opisywany dziś Wild Violet, który jest ciemną śliwką.

Technicznie lakier jest na takim samym poziomie jak odcień Wild Orchid, czyli bardzo dobrze się nim maluje i trwa to kilka minut,mimo, że ten kolor jest bardzo ciemny. Nie brudzi, nie rozmywa się i kryje już po 1 warstwie,choć zawsze lepiej dołożyć drugą. Czas schnięcia również bez zarzutu.

Trwałość dobra, bo bez szwanku wytrzymał całe 4 dni,a później odpryskiwał już po bokach paznokcia. Wiem, że w palecie był jeszcze jeden ciemny odcień, ale nie zdążyłam już go kupić.

Zachęcam Was jednak do zapoznania się z lakierami Street Fashion, bo za niską cenę dostajemy naprawdę dobry jakościowo produkt!


Ocena : 5 + / 5

Cena: 10ml / zapłaciłam 1 zł

Dostępność: kupiony w osiedlowej drogerii


Znacie lakiery Street Fashion? Co sądzicie o tym kolorze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz