poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kwietniowy LivBox 2016



Najnowszy Livbox z którego też jestem zadowolona, choć może wolałabym zamiast suchego olejku i  lakieru do włosów ( których już nawet używałam wcześniej) coś z kolorówki, ale nie będę marudzić. Jest dobrze. W paczce znalazło się 6 kosmetyków:








1. Colgate - Max White-wybielająca pasta do zębów

2. Cutrin- Chooz- super mocny lakier do włosów 

3. Lumene - Arctic Glow- olejek do ust nr 100 Shine

4. Garnier - Respons - suchy olejek do ciała

5. Sim- System 4 - maska do włosów

6. Schwarzkopf - Osis+- Big Blast- dodający objętości żel do włosów



A jak Wam podobają się te produkty?

4 komentarze:

  1. mi jedynie olejek od Garniera się spodobał, reszta niespecjalnie;/ ile to pudełko kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten olejek właśnie najmniej, bo już go miałam tyle, że w polskiej wersji i go nie lubię.Pudełko kosztuje 16,90€

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie najbardziej ten olejek zainteresował;d chociaż jak napisałaś, ze już go miałas i nie polubiłaś się z nim to przeszła mi chrapka na niego. jak dla mnie za duzo preparatów do włosów, a olejek do ust fajna sprawa, ale ten jest nie w moim kolorze;/

      Usuń
  3. Nie pasował mi , bo za słabo nawilżał za krótko i ja wolę naturalne olejki. Ja się właśnie cieszę jak jest dużo preparatów do włosów, a ten olejek do ust to też nie w moim kolorze, ale zobaczymy co to będzie myślę, że on jest bardziej transparentny.

    OdpowiedzUsuń