wtorek, 24 maja 2016

Astor - Fashion Studio nr 202





Fiolet i czerń to moje ulubione kolory. Dlatego też kupiłam ten lakier tylko i wyłącznie ze względu na jego piękny odcień fioletu.Nie wiedziałam jednak czego się spodziewać, bo Astor to nie jest moja ulubiona marka i lubię z niej tylko podkład Skin Match i miałam kilka tuszy, a poza tym to podchodzę ostrożnie do jej produktów, bo kilka razy mocno się rozczarowałam.Tymczasem ten lakier jak na swoją niską cenę jest  całkiem w porządku. Nie bardzo dobry, bo jednak dość kiepska trwałość zaniża ocenę końcową, ale jeśli zauważę jeszcze jakiś inny fajny kolor to prawdopodobnie znów sie skuszę.


Opakowanie: nie ma co się rozwodzić. Jest dość małe, bo dla kogoś 6ml to może być niewiele, ale ja nie lubię dużych opakowań lakierów do paznokci, bo szybko mi się nudzą i nie da się ich zużyć do końca zanim nie wyschną. Pędzelek jest wygodny, choć nie spłaszczony, ale maluje się nim bez jakichkolwiek problemów

Konsystencja: troszeczkę zbyt lejąca, więc radze uważać, bo chwila nieuwagi może zakończyć się rozlanym lakierem na płytce paznokcia. Schnie jednak szybko aczkolwiek trzeba poczekać aż zupełnie stwardnieje. Mnie się zdażyło, że po godzinie lakier na dwóch paznokciach wciąż był miękki i porobiły się wgniecenia.

Kolor: fiolet. Poprostu fiolet ( na fotce podchodzi pod niebieski, ale absolutnie nim nie jest!) Ani nie za ciemny ani zbyt jasny. Bez żadnych zbędnych świecidełek. Daje ładny połysk.

Trwałość: 2 dni to mało, bo wtedy lakier zaczął już brzydko odpryskiwać z boków paznokci i było to na tyle widoczne, że wymagało natychmiastowego zmycia. Większość lakierów wytrzymuje u mnie ok. 3-4 dni, ten poniżej niezależnie od warunków co dość mi przeszkadza.

Podsumowanie: lakier ma wady, ale ze względu na ten interesujący fiolet lubię go używać. Przymykam oko na słabą żywotność i myślę, że mogę go polecić. Nie tracicie zbyt wiele, a napewno znajdziecie w palecie odpowiedni dla Was odcień. Wypróbujcie!


Ocena: 3+ / 5

Cena: 6ml / zapłaciłam 4zł

Dostępność : kupowałam na ezebra.pl


Miałyście lakier z serii Fashion Studio? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz