poniedziałek, 9 maja 2016

Essence - The Gel Nail Polish- The Matt nr 22 I love my blue jeans






Na początku tego roku odkryłam, że w dwóch tutejszych marketach pojawiły się szafy Essence i bardzo mnie to ucieszyło, choć chyba nie ma tam limitowanek, bo nie widzę, aby takowe się pojawiały, a na nich najbardziej mi zależy. Postanowiłam jednak sprawdzić jakie są lakiery tej marki i wybrałam dwa odcienie m.in ten matowy granat nr 22. To był błąd i wyrzucone pieniądze, bo lakier jest BEZNADZIEJNY.

Opakowanie : poręczne, mieści 8ml, a pędzlek jest dość krótki, lekko spłaszczony i duży jednak maluje się nim bardzo dobrze

Konsystencja: lakier jest dość wodnity, lubi się rozlewać, więc trzeba uważać przy malowaniu jednak nie ma z tym problemów i można to zrobić szybko. Dwie warstwy wystarczą, a dodatkowo szybko schnie.

Kolor : piękny matowy granat i choć nie przepadam za matowym wykończeniem to tu mi się to podobało.






 Trwałość : zerowa, poprostu zerowa. Paznokcie pomalowane wieczorem już rano nosiły ślady odprysków mimo, że nic przecież nie robiłam! Nie miałam czasu by zmyć lakier, więc musiałam zamalować odpryski i wyglądało to dobrze przynajmniej z daleka. Niestety już po godzinie lakier zaczął znów odpryskiwać i dodatkowo ścierać się z końcówek. W tym czasie nie sprzątałam ani nie robiłam nic z dłońmi co mogłoby sprzyjać ścieraniu się lakieru, więc nie wiem o co chodzi. Postanowiłam wieczorem usunąć lakier i na nowo go nałożyć. Następnego dnia  zszed on płatami w trakcie odpakowywania pudełka ( nie, nie robiłam tego za pomocą paznokci, niczego nie drapałam) i to ostatecznie zadecydowało, że sięgnęłam znów po zmywacz, ale nie zaryzykowałam malowania tym bublem po raz trzeci, nie miałam do tego nerwów.

Tylko raz mi się zdażyło, że lakier do paznokci schodził płatami po kilku godzinach, a było to w przypadku ´´oddychającego´´ lakieru Inglot i nie sądziłam, że jeszcze kiedyś mi się to przydarzy. Totalne rozczarowanie i myślę, że wyrzucę ten lakier do kosza, bo co mi z tego, że ma piękny odcień skoro w ogóle się nie trzyma i odpryskuje z byle powodu!

Odradzam. Szkoda nawet tych paru groszy!

Ocena : 1 / 5

Cena: 8ml / zapłaciłam ok.2€

Dostępność : w szafach Essence



Używałyście matowych lakierów Essence? Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz