wtorek, 10 maja 2016

Majowy Livbox 2016







Wykrakałam. Poprzednie paczki z kosmetykami Livbox mi się podobały i byłam przekonana, że utrzyma się ten sam poziom, a jednak nie. Majowa paczka w mojej ocenie jest najsłabsza i żałuję, że zamiast np. czekolady ( którą i tak oddam mężowi, bo nie lubi białej) nie ma czegoś z kolorówki lub próbki perfum, bo wcześniej się zdażały. Zainteresowały mnie jednak te gumki do włosów niewątpliwie inspirowane Invisibobble, które miałam kupić. Natomiast za zbędne uważam  chusteczki do demakijażu Nivea i spray teksturyzujący do włosów oraz ten oczyszczajacy szampon, bo niby jest on do każdego rodzaju włosów,ale obawiam się go użyć na moje włosy w kolorze ciemnej wiśni.





1. Neutrogena-Visibly Clear - CC Cream odcień Light

2. Ibero-gumki do włosów

3. Biozell-spray teksturyzujący do włosów

4. Nivea - chusteczki oczyszczające do twarzy

5. Palmolive- Feel the Massage- peelingujący żel pod prysznic

6. Cutrin- Pure ISM-Anti-Green Shampoo-szampon oczyszczający przeciw żółtemu i zielonemu nalotowi oraz innym zanieszczyszczeniom

7. Panda- czekolada biała z malinami



A jak Wam podoba się zawartość tej paczki?

3 komentarze:

  1. ja akurat z czekolady bym się ucieszyła ;) no i może z gumek, które chętnie bym sobie porównała do invisibobble. dalej będziesz zamawiać to pudełko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym się z czekolady ucieszyła gdyby nie była biała :/ Te gumki już wypróbowałam i mam mieszane uczucia. Jeszcze dwa pudełka przede mną i myślę, że będę kontynuować tę przygodę.

      Usuń
    2. Ja tez jak narazie zostaje przy You Beauty Box. To taka moja comiesięczna przyjemność ;)

      Usuń