piątek, 17 czerwca 2016

Agent Provocatour - Fatale







Bieliźniarska marka Agent Provocatour wypuściła na rynek wiele zapachów, ale tym najpopularniejszym jest oczywiście piękny, mroczny L´Agent ( czemu ja go ciągle nie mam w kolekcji?!). Inne są albo dobre albo dość dobre,a  Fatale jest no może nie fatalny ;D ale zupełnie nie pojmuję po co został stworzony, bo słodziaków to mamy już na pęczki. Aha przecież teraz taka perfumowa moda, że im bardziej słodko tym niby bardziej sexy ( guzik prawda!).

Tak Fatale jest słodki. Za słodki, za ulepkowaty, za mdły. Mogłaby się pod nim podpisać nawet nie Britney, a Kylie Minogue czy Katy Perry i założę się, że pewnie go używają.Nie wiem dla kogo zmysłowa i pociągająca może być plastikowa orchidea zmieszana z wyrobem czekoladopodobnym ( to napewno prawdziwa czekolada nie jest, a jeśli już to taka z Alpen Gold) , ton waty cukrowej ukręconej na festynie przez wąsatego sprzedawce i wanilia razem. Za dużo tu tego!





Do tego wszystkiego Monica Cruz wyginająca się na łańcuchu w bieliźnie nijak mi tu nie pasuje tzn gdyby dać ją do innego zapachu tej marki to tak, ale nie dla takiego zasładzacza jak Fatale. Na ciepłe dni dla mnie odpada, bo z tej słodyczy można zwariować jednak i w zimne dni mnie to skutecznie drażniło i nie mogłam się opędzić od myśli, żeby tylko wrócić do domu i to z siebie zmyć.

Trwałość akurat jest przeciętna, bo 5 godz wytrzymuje, ale dla mnie to i ta było o wiele za długo. W´´ rodzince´´ Fatale mamy też Fatale Pink oraz Fatale Intense, który wyjątkowo mi odpowiada i jest zupełnie inny niż ´´starsi ´´bracia. Mam zamiar go sobie sprawić. Tymczasem tę kompozycję polecam  tylko i wyłącznie miłośniczkom mega gourmandowców, waniliowców i maniaczek przesadnej słodkości. Jeśli tego szukacie w perfumach to się nie zawiedziecie.

Agencie nie idź tą drogą i nie wypuszczaj już takich zapachów, proszę!


Nuty zapachowe:

nuty głowy: różowy pieprz, czarna porzeczka, mango

nuty serca: gardenia, korzeń irysa, paczula

nuty bazy: piżmo, waniliowa orchidea, czekolada, labdanum


Ocena : 2 / 5

Cena: 100ml / ok. 130zł

Dostępność : perfumerie online i stacjonarne



A jak Wam podoba się Fatale?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz