środa, 8 czerwca 2016

Czerwcowy Livbox 2016



Po niezbyt udanym majowym Livboxie z niecierpliwością czekałam na kolejny i obawiałam się co też znajdzie się w środku. Dziś dostałam go w swoje ręce, otworzyłam i odetchnęłam z ulgą. Jest dobrze! Jestem szczególnie ciekawa tych kosmetyków do włosów Dove, bo ostatni raz używałam ich dobre 10 lat temu jeszcze w starych opakowaniach i wtedy bardzo chwaliłam, a kiedy po raz pierwszy design się zmienił to to już nie było to. Tuszu Essence trochę się obawiam, bo nie mam najlepszego zdania o maskarach tej marki, no i zobaczymy jak to będzie z samoopalaczem. Póki co jestem zadowolona:)






1. Vaseline- Intensive Care - Aloe Soothe- aloesowy balsam w sprayu

2. ACO- Sun Kissed-samoopalacz do twarzy do wszystkich typów cery

3. Batiste-Floral&Fruity Blush- suchy szampon

4. Dove- Regenerate Nourishment- szampon do włosów zniszczonych i ´´po przejściach´´

5. Dove - Regenerate Nourishment- odżywka do włosów zniszczonych i´´ po przejściach ´´

6. Essence- For-Bidden Volume Mascara- tusz pogrubiający

7. Eat Natural - owocowo- orzechowy  baton z migdałami i morelami polany jogurtem


Jak Wam się podoba ta paczka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz