poniedziałek, 6 czerwca 2016

Miss Sporty - Funtasy Holographic Effekt nr 030 Electric Pink





Trzeci z lakierów Funtasy, które miałam ( poprzednie kolory to srebrny TU i niebieski TU   ) i Electric Pink dla mnie jest tym najgorszym właśnie ze względu na swój odcień. Nie wiem czy te lakiery są jeszcze w sprzedaży ( rok temu były) , ale jeśli lubicie drobinki, efekt choinki to jest to lakier dla Was. W przeciwnym wypadku odpuście sobie.


Opakowanie : kulista buteleczka charakterystyczna dla lakierów Miss Sporty. W środku mamy pędzlek równiez typowy dla MS, czyli dość długi i nie płaski.

Kolor : nigdy w życiu nie wybrałabym takie odcienia sama. Dla mnie jest poprostu brzydki. Cukierkowy, dziewczęcy róż z milionami drobinek ( głównie srebrnych) mieni sie niczym bombka z bożonarodzeniowego drzewka. Zmyłam go po jednym dniu, bo źle się czuję w takich kolorach.

Konsystencja: nie ma zastrzeżeń, ani zbyt gęsta ani za wodnita, choć niestety lakier robi prześwity i trzeba nałożyć 3 warstwy do pełnego efektu. Schnie szybko dlatego można go nakładać na godzinę przed imprezą.

Działanie: lakier nadaje dyskotekowe wykończenie, które w tym różu wydaje mi się tandetne. Drobinki nie dają uczucia szorstkości mimo, że jest ich tu sporo i szkoda, że w palecie nie ma koloru czarnego, bo zdecydowanie lepiej by się prezentował z tymi świecidełkami.

Trwałość: nie dałam rady nosić tego lakieru, bo ten kolor kompletnie do mnie nie pasuje, że zmyłam go po niedługim czasie  i z tym nie było problemu, choć drobinki trzymały się paznokci nawet, gdy kolor już zszedł i trzeba było mocno potrzeć, aby zeszły.

Generalnie jestem na nie. Cała seria Funtasy mnie nie przekonuje z powodu nieprzemyślanej palety barw.

Ocena: 2 / 5

Cena:7ml / ok. 9zł

Dostępność: w szafach MS


Miałyście lakiery z serii Funtasy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz