środa, 29 czerwca 2016

Rimmel- Super Gel Kate nr 041 Darling Dahlia








Żelowa seria lakierów, której kolory wybrała Kate Moss. Mam kilka kolorów i szczerze mówiąc zanim wypróbowałam Darling Dhalia nie wiedziałam czego się spodziewać, bo mam mieszane uczucia do tanich żelowych lakierów. Póki co najbardziej podoba mi się ten odcień a reszta mogłaby być lepsza.

Opakowanie: standardkowa dla lakierów tej marki 12ml buteleczka z aplikatorem w postaci spłaszczonego, wygodnego pędzelka.

Kolor: nr 041 Darling Dhalia to niby czerwień, mocna, żywa, ale wydaje mi się, że jest w niej kropla różu.Chyba  najlepszym określeniem będzie malinowa czerwień i sama się sobie dziwię, że ten odcień mi się spodobał, bo zwykle od takich uciekam. Nie ma w nim żadnych drobinek.

Zapach i Konsystencja: o zapachu chyba nie muszę wspominać:) Jest lakierowy. Natomiast konsystencja jak dla mnie jest trochę zbyt rzadka, lakier trochę rozlewa się po płytce paznokci w trakcie malowania i trzeba to robić uważnie, nie nakładać zbyt dużo. Dwie warstwy są koniecznie i tak też radzi producent, ale nawet po pierwszej nie ma smug, prześwitów, a kolor jest tak samo intensywny jak w opakowaniu. Schnie jak inne lakiery tej marki, czyli szybko.

Działanie: do wykończenia tego lakieru powinno się użyć top coatu z tej samej serii aczkolwiek ja go nie posiadam i posłużyłam się żelowym odpowiednikiem z IsaDory i nie wiem czy ten duet się nie polubił czy Super Gel sam w sobie ma tak słabą trwałość, ale uśmiałam się z obiecanych 14 dn, bo u mnie już po 2 było widać wyraźnie odpryski i nie było mowy o wyjściu ´´do ludzi´´ z takim manicurem. Zdaję sobie jednak sprawę, że może to być winą użycia innego top coatu niż zalecił producent, choć szczerze mówiąc wątpię w to, bo te wszystkie drogeryjne żelowe bazy i coaty działają tak samo.

Lakier rzeczywiście nadaje żelkowe, mocno połyskujące wykończenie, a w parze z tym interesującym kolorem wygląda to świetnie. Szkoda tylko, że zmywanie okazało się testem na cierpliwość. Kosmetyk straszliwie marze się w trakcie usuwania i pobrudził mi całe palce! Już dawno nie zdażył mi się taki bałagan przy zmywaniu lakieru, no i do tego by jakoś doprowadzić to wszystko do porządku potrzebne były 4 waciki. Nie brzmi to zbyt dobrze.


Gdyby nie słaba trawałość i uciążliwe zmywanie to byłby to dobry lakier, bo przecież rimmelowe lakiery są bardzo dobre. Ten zasługuje na dostateczny i nic więcej. Polecam, ale tylko dla koloru i lepiej weźcie od razu top coat z tej samej serii tak dla pewności.

Ocena : 3 / 5

Cena: 12ml / ok. 16zł ( w Finlandii ok 5-7€)

Dostępność: w szafach Rimmel


Miałyście lakier z serii Super Gel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz