poniedziałek, 20 czerwca 2016

Schwarzkopf- Got2b- 2 Sexy Big Volume-suchy szampon nadający objętości








Trzeci suchy szampon, którego używam ( po Herbinie i Batiste) i już wiem, że one praktycznie niczym się między sobą nie różnią. Ten kupiłam, bo koniecznie potrzebowałam takiego odświeżacza fryzury i w sumie zakupu nie żałuję, ale nie sądzę, że kupię go ponownie, bo nie padam na kolana z wrażenia. Dla mnie jest trochę lepszy niż bezzapachowy Batiste, bo tamten bardzo matowił mi włosy, a ten aż tak tego nie robi jednak nie jest pozbawiony wad. Tak czy siak jeden suchy szampon zawsze się przyda w nagłych wypadkach.


Opakowanie : charakterystyczna dla tej serii różowa butelka 200ml z prawidłowo działającym sprayem.


Zapach i Konsystencja: wiadomo jak wygląda suchy szampon i mimo, iż na opakowaniu widnieje napis Invisible Formula to nie jest to prawda. Na włosach widać biały nalot i trzeba to wyczesać co na szczęście nie jest trudne. Szampon pachnie dość słodko malinami i mnie ten zapach średnio odpowiada, bo jest trochę męczący, ale i tak nie tak intensywny jak lakier z tej serii, który´´ kłócił´´ się z perfumami i sprawiał, że głowa pachniała na kilometr.Tu ten zapach się ulatnia po krótkiej chwili i czuć go w zasadzie jedynie przy rozpylaniu.

Działanie: nie używam żadnego szamponu na świeżo umyte włosy, bo każdy sprawia, że włosy mi się puszą i kolor nie jest taki lśniący. Ten też to robi. Dlatego sięgam po niego kiedy widzę, że włosy nie są jeszcze tłuste, ale też nie super świeże, a czeka mnie niespodziewane wyjście. Ten szampon rzeczywiście dodaje objętości aczkolwiek ja bym to bardziej nazwała puszeniem, włosy latają mi na wszystkie strony ( przy Batiste bezzapachowym było to jeszcze większe), choć generalnie są odświeżone i można tak wyjść do ludzi, ale efekt nie trwa długo i po 2 godzinach fryzura wraca do stanu poprzedniego i ´´siada´´, Najczęściej pryskam tym kosmetykiem grzywkę, bo całe włosy jednak tracą blask, chociaż i tak nie wygląda to gorzej niż po wspomnianym Batiste.

Nie marudzę jednak za bardzo, bo szampon mi się przydaje i przekonałam się, że lepiej mieć taki produkt pod ręką. Mam zamiar wypróbować też jakiś suchy szampon marki salonowej i sprawdzić czy byłby lepszy niż drogeryjne. Póki co myślę, że jeśli  suchy szampon to dla was niezbędny kosmetyk to przetestujcie Got2b. 



Ocena: 3+  / 5

Cena: 200ml / zapłaciłam 8€

Dostępność : kupiony w pobliskim markecie



Znacie ten suchy szampon?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz