wtorek, 12 lipca 2016

Lipcowy Livbox 2016


Jakiś czas temu narzekałam na pewien Livbox, który nie przypadł mi do gustu. Niestety w tym miesiącu było nawet gorzej. To bez wątpienia najsłabszy z boxów przynajmniej dla mnie. Ja wiem, że musi być równowaga, że nie może być co miesiąc kolorówki czy preparatów do włosów, ale możnaby się bardziej wysilić i skompletować lepiej te 6 produktów. Nie jestem zadowolona.










1. Elivo- krem do rąk z olejkiem arganowym

2. Herbina - Aqua SPA-odświeżający balsam do ciała ( próbka)

3. Transmeri-  Lime & Jogurtti - balsam do ciała pod prysznic

4. MSCHIC-mineralna baza pod makijaż ( tester)

5. MSCHIC- mineralny podkład do twarzy odcień Porcelain ( tester)

6. Herbina - Body Mist- Paradise Passion-mgiełka do ciała

7. Vuokkoset - podpaski cienkie bez skrzydełek i ze skrzydełkami ( 2 sztuki)



A czy Was zainteresowało coś z tego boxa?

4 komentarze:

  1. Z mgiełki do ciała byłabym pewnie zadowolona ;) akurat szukam jakiejs fajnej w niewielkim rozmiarze, tak żebym mogła wrzucić do letniej torebki. Reszta produktów jakoś mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii są jeszcze 3 inne mgiełki. Ja ogólnie mgiełek nie lubię, bo używam tylko perfum, a mgiełka mi niepotrzebna, ale zużyję. Inne rzeczy z tego boxu też za bardzo mnie nie interesują sczzególnie ta naszpikowana silikonami baza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę perfumy, ale latem przydałaby mi się taka mgiełka w torebce ;)

      Usuń
    2. Ta mgiełka z tego co wypróbowałam może być dla mnie za słodka, ale jeszcze zobaczę. Tak w ogóle to ja w sumie nigdy mgiełek nie używałam i sama ich nie kupuję, a i perfum nie noszę w torebce, no chyba, że gdzieś wyjeżdzam, ale tak na codzień to nie, bo większość się na mnie trzyma cały dzień.

      Usuń