środa, 6 lipca 2016

Rich - Miracle Renew CC Shampoo- multifunkcyjny szampon CC do włosów






50ml tubka tego szamponu znalazła się w jednym z Livboxów. Nie znam tej marki ani jej innych produktów,więc nie wiedziałam czego się spodziewać. Jak podaje producent szampon posiada ekstrakt z czerwonych winogron i alg, a jest wolny od sulfatów, parabenów i oleju mineralnego. Jako, że jest multifunkcyjny to ma robić cuda i chronić przed promieniowaniem UV, ciepłem urządzeń do stylicacji, oczyszczać, naprawiać, prostować, nawilżać, nadawać objętości, wygładzać. Dużo jak na jeden produkt i dlatego byłam bardzo sceptycznie nastawona, bo wiem, że szampon ma przede wszystkim dobrze oczyszczać i lekko nawilżać włosy, a od dogłębnej pielęgnacji i innych sztuczek są odżywki, maski itp. Nie myliłam się. To żaden niesamowity wynalazek, który by sprawił, że już na etapie mycia włosów byłby by one jak z reklamy i wszystkie nasze problemy się skończą. To zwyczajny szampon jakich setki na półkach, a jego jakość wcale nie jest wyższa niż marketowych produktów do włosów. Napewno nie kupię pełnowymiarowego opakowania.


Opakowanie: pełnowymiarowe opakowanie to 250ml tuba co chyba nie jest najlepszym pomysłem z uwagi na konsystencję. Niemniej lepiej tak aniżeli twarda butla, która na dodatek nie chce stać na ´´głowie´´.

Zapach i Konsystencja: perłowy i baardzo lejący. Rozlewa się z opakowania. Kiedy w trakcie mycia zostawiłam otwartą tubę, by nabrać większej ilości szampon już porozlewał się dookoła. Bardzo to irytujące. Jego zapach jest dość przyjemny jagodowo-winogoronowy, ale na włosach go nie czuć, szybko ulatuje.





Działanie: Cóż jak dla mnie nijakie. Owszem szampon myje, bo taka jest jego rola, ale nie robi nic więcej. Nawilżenie jest dość przeciętne. Dodawania objetości jako takiej nie zauważyłam ani żadnego wygładzenia, o prostowaniu nie wspominając. Kolor również nie jest jakoś bardziej błyszczący. Najgorsze jest jednak to, że w trakcie mycia czułam, że szampon plącze włosy i są one dość szorstkie i by to zlikwidować potrzeba była dobra, silna odżywka, a tak chyba nie powinno być, w końcu to szampon CC!  Podejrzewam, że żadna z Was nie ogranicza się tylko do umycia włosów samym szmaponem, ale jeśli są wyjątki to absolutnie po tym  nie można nie użyć maski lub choćby właśnie lepszej, nawilżającej odżywki, bo inaczej nawet Tangle Teezer nie pomoże w rozczesaniu kołtunów.

I jeszcze jedno: szampon słabo się pieni i żeby umyć moje długie włosy musiałam go nakładać 2 razy więcej, a i tak piana szybko znikała i nie dało się tak  myć. Musiałam robić to robić dłużej niż zwykle i poszło na to więcej kosmetyku.

To nie jest dobry produkt i absolutnie nie jest wart swojej ceny, bo za prawie 70zł można kupić wiele lepszych, profesjonalnych szamponów.  Cieszę się, że dane mi było go wypróbować, bo byłabym na siebie wściekła gdybym chciała go kupić za tę cenę i w dużym opakowaniu.  Nie polecam i nie dajcie się nabrać na to rzekome działanie multifunkcyjne.

Ocena: 2 - / 5

Cena: 250ml / ok. 65zł

Dostępność: online


Dajcie znać jeśli znacie ten szampon lub inne kosmetyk tej marki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz