poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Rimmel - Super Gel - żelowy lakier do paznokci nr 051 Shallow Bay





Kolejny lakier z serii Supert Gel ( poprzednio pokazywałam nr041 Darling Dalia TU). Przekonałam się jednak, że ich jakość jest różna i zależy od kolorów, ponieważ Shallow Bay jest o pół gwiazdki lepszy, ale wciąż to nie to cudo jakie obiecuje producent. Najbardziej podoba mi się kolor.


Opakowanie: typowa rimmelowska buteleczka o poj. 12ml zaopatrzona w dość krótki, płaski, wygodny pędzelek

Konsystencja: fajna, ale dość lejąca i trzeba uważać przy malowaniu, bo inaczej lakier lubi się rozlewać na cała płytkę paznokcia

Kolor: Shallow Bay to coś pomiędzy miętą, a błękitem. Mnie się podoba, jest świetny na lato.

Działanie: No cóż wiedzieć jaki był Darling Dalia nie pokładałam dużych nadziei w tym egzemplarzu dlatego nie czuję się zawiedziona. To nie jest lakier, który mi odpowiada przede wszystkim dlatego, że napewno nie trzyma się obiecywane 14 dni, a niecałe 3 i w to warunkach, gdzie nie robiłam nic co by mogło mu zaszkodzić i pokryłam go żelowym top coatem ( akurat nie z tej samej serii, ale z Sally Hansen i IsaDora). Czas schnięcia również bez zarzutu. Do niczego innego się nie przyczepię, tylko do tej bardzo słabej trwałości i gdyby było lepiej to z pewnością pobiegłabym kupić inne więcej kolorów, a tak sięgam po te lakiery rzadko i z niechęcią.

Czytam opinie, że wiele z Was jest bardzo zadowolonych z Super Gel i jeszcze raz powtarzam, że zależy to przede wszystkim od kolorów. Jedne mają koszmarną, jednodniową albo nawet parogodzinną trwałość, inne jako tako trzymają się te 3 dni, a jeszcze inne tydzień, ale tego ostatniego niestety nie doświadczyłam. Nie polecam ani nie odradzam. Przetestujcie same i dajcie znać jakie macie zdanie o tych lakierach!

Ocena: 3 + / 5

Cena: 12ml / ok. 20zł

Dostępność: w szafach Rimmel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz