piątek, 9 września 2016

Alaia- Alaia EDP





Jedno z moich zapaachiowych rozczarowań tego roku. Kiedy poznałam nuty i recenzje innych cieszyłam się już w myślach, że będę miała ten piękny czarny flakon i będę pławić się w tych skórzanych nutach, a kiedy przyszło do testów okazało się, że nie było potrzeby się aż tak ekscytować.

Alaia jest ładna. Ma czarne do pasa włosy, usta wymalowane czerwoną szminką i lubi nosić sukienki do prawdziwej skórzanej kurtki, ale nie jest to ramoneska. Nie przepada też za Conversami, woli baleriny albo  buty na lekkim obcasie. Jej ulubionym zapachem jest zapach piżma i fiołków, a także czyste górskie powietrze zresztą ona od jakiegoś czasu często bywa w górach. Taka jest Alaia.

Zdziwicie się pewnie jeśli same znacie tę kompozycję i jeśli czujecie w niej duże pokłady skóry. Ja nie czuję niczego takiego, a właśnie fiołki na pokładzie z piżma i coś świeżego, co jak uważam jest właśnie tym akordem górskiego powietrza.Piżmo do entej potęgi, które na szczęście temperuje trochę fiołek, choć to i tak za wiele nie zmienia, gdyż cała kompozycja dla mojego nosa jest szalenie bezpioeczna. Nic się tu nie dzieje, nie ma żadnego´´ pazura´´, szaleństwa czy choćby minimalnie tego CZEGOŚ co by sprawiało, że zapach byłyby jakiś inny. Według mnie nie jest. Znudził mi sie po całym dniu noszenia,bo ileż można nosić piżmowe fiołki?

Cieszę się, że dla kogoś ta kompozycja jest kobieca, elegancka być może nawet seksowna i nosi ją z przyjemnością. Ja czułam się w Alai poprostu niedobrze. Dokładnie tak samo jak w źle skrojonej garsonce czy o numer za dużych butach. Ten zapach do mnie nie pasuje. Jego parametry są bardzo dobre, bo męczyłąm się z nim cały dzień, włosy pachniały nim dwa dni aż do mycia  natomiast skóra jeszcze po wieczornej kąpieli.

Bronię się przed użyciem słowa przeciętniak i nie chcę go tu zastosować, bo wiem, że na kimś te perfumy napewno oddają całe swoje piękną i chciałabym poczuć te skórzane akordy. Nie będzie jednak więcej prób. Nie spotkam się już z Alaią.


Nuty zapachowe:

nuty głowy: nuty górskiego powietrza, różowy pieprz

nuty serca: frezja, piwonia, róża

nuty bazy: białe piżmo, skóra, fiołek


Ocena : 3 - / 5

Cena:100ml / ok. 250zł

Dostępność : perfumerie online



A jakie jest Wasze zdanie o tej kompozycji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz