piątek, 16 września 2016

Montale - Jasmine Full





Jaśmin jest moim ulubionym kwiatowym składnikiem w perfumach, ale zanim poznałam Jasmin Full miałam do niego dość obojętny stosunek i nie wierzyłam, że może czymś zaskoczyć szczególnie solo. Obecnie stawiam tę kompozycję w piątce moich ulubionych i muszę mieć własny flakon.

Jasmin Full - ta nazwa w pełni oddaje to co czujemy. Jaśmin na całego. Mocny i głośny bez kompromisów. Czasem słodki, czasem ostry prowokuje otoczenie choć może też odrzucać w końcu nie każdy wytrzyma taką dawkę białego kwiecia na raz. Jest narkotyczny, upaja, hipnotyzuje, ale zawsze jest sobą, niczego nie udaje. Kompozycja niby posiada jeszcze w sobie wiciokrzew i kwiat pomarańczy, ale dla mnie jest jednoskładnikowa i rządzi tu ´´twardą ręką´´ Król Jaśmin, który budzi respekt .Trzeba lubić tę nutę, aby nosić te perufmy na sobie, bo mają bardzo dużą trwałość oraz są świetnie wyczuwalne i zostawiają spory ogon także nie polecam spryskiwania się więcej niż dwa razy, bo inaczej aromat może obezwładnić innych i zamiast przyjemnych komplementów usłyszymy niemiłe komentarze czego niestety sama doświadczyłam przesadzając z aplikacją :)

To niewątpliwie przepiękny zapach i równie cudnie ujęty jaśmin. Zapewno wielu go pokocha ( jak ja), ale też wielu może wystraszyć. Jasmin Full to pozycja obowiązkowa dla jaśminomaniaków i fanów Montale. Przetestujcie koniecznie!


Nuty zapachowe:

jaśmin, wiciokrzew, kwiat pomarańczy 
 

Ocena: 5 + / 5

Cena: 100ml / ok. 270zł

Dostępność: perfumerie online i wybrane stacjonarne


Znacie Jasmin Full? Lubicie jaśmin w perfumach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz