środa, 7 września 2016

Torf Corporation - Lovena - płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu








Wydaje mi się, że ten płyn jest dostępny w Biedronce, ale głowy nie dam, bo kiedy ostatni raz tam byłam ( rok temu) to go nie widziałam. Poszukajcie go jednak, bo warto. To świetny, niedrogi micel! Zreszta będę do upartego powtarzać, że osobiście nie widzę sensu wydawania pieniędzy na drogie,  micele i płyny do demakijażu marek selektywnych skoro w drogeriach można dostać takie same jakościowo za ułamek tej kwoty. No, ale jeśli ktoś lubi mieć w łazience płyn służacy tylko do usuwania maskary w pięknej buteleczce, która pewnie kosztuje więcej niż zawartość, a i marka ´´krzyczy´´, że jest drogo to oczywiście ma do tego prawo :) Ja się nie ugnę tym bardziej, że wypróbowałam te bardzo drogie zmywacze i naprawdę nie widzę w nich nic co usprawiedliwiało by ich zawyżone ceny. Przechodząc do recenzji micela Lovena:


Opakowanie: wygodna, przezroczysta butelka z klapka o poj. 200ml

Zapach i Konsystencja: ´´´woda´´, która praktycznie nie ma zapachu

Działanie: od razu powiem,że nie próbowałam nim zmywać podkładu, pudru czy nawet kremu BB, CC, podkładu w pudrze. Nie mam w zwyczaju tego robić micelami, bo wtedy czuję się´´ niedomyta´´. Do tego celu używam wyłacznie olejku do demakijażu, ewentualnie żelu do twarzy,a dopiero potem jeśli jest taka potrzeba sięgam po micel, żeby nie było watpliwości, że cera jest całkowicie oczyszczona.

Z powodzeniem jednak zmywam nim cały makijaż oczu ( liner, tusz, cienie) oraz trwałe i mocno napigmentowane pomadki i płyn radzi sobie z tym zadaniem na piątkę.Demakijaż trwa zaledwie chwilę i nie ma żadnego rozmazywania tylko kolorówka rozpuszcza się i już!  Dodając do tego całkowity brak podrażnień, łzawienia czy nawet wysuszenia czyni go naprawdę godnym polecenia.

Nie zastanawiajcie się tylko lećcie kupić i podzielcie się opiniami!


Ocena: 5 / 5

Cena: 200ml / nie wiem,dostałam

Dostępność : w Biedronce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz