środa, 28 września 2016

Torf Corporation - Lovena - regenerujący krem do rąk







Po bardzo udanym micelu Loveny przyszła pora na kolejną nowość,a mianowicie krem regenerujący do rąk tej marki. W zasadzie nie wiedziałam czego się po nim spodziewać, bo moje dłonie są bardzo wrażliwe i źle reagują na drogeryjne kremy, które też nie potrafią ich odpowiednio nawilżyć. Kto wie co to znaczy ekstremalnie wysuszone ręce, swędzące po którymś z kolei polecanym kremie ten zna ten ból. I niestety krem Loveny to żadne remedium na moją przypadłość, a bardzo przeciętny produkt do używania w ciągu dnia lub do zabrania do torebki i tylko dla osób, które nie narzekają na nadmierną suchość.



Opakowanie: miękka tuba o poj. 125ml

Zapach i Konsystencja: średnio gęsta o dość przyjemnym, delikatnym aromacie, który trudno określić . Krem nie jest tłusty i bardzo szybko sie wchłania bez pozostawiania wyczuwalnego filmu.









Działanie: niestety, ale nie powala. To krem, któy trzeba nakładac wielokrotnie w czasie dnia, bo nawilża powierzchownie i na krótko. Owszem złagodził świąd i przesuszenie, ale nie na długo, bo po umyciu znów musiałam go zaaplikować, a nie mam za bardzo na to czasu w trakcie dnia i od kremu do rąk oczekuję bardzo silnego działania, choć przekonałam się, że mało który drogeryjny nawilżacz tak działa i nie wszystkie apteczne popularnych marek też dają radę.

Nic mi nie daje nałożenie wieczorem grubej warstwy tego kosmetyku, bo rano budzę się już z nieprzyjemnie szorstką skórą. Także działanie jest typowe dla tego typu kremów i naprawdę nie odpowiada skórze wymagającej. Nie jest to też absolutnie produkt SOS jak głosi napis na opakowaniu. Ekstrakt z bawełny i alantoiny niewiele tu daje, a na drugim miejscu w składzie mamy już niepotrzebną parafinę.


Plusem jest to, że krem mnie nie podrażnił co zdarzało się w przeszłości i tym się broni, bo zużyję go do końca bez marudzenia aczkolwiek nie polecam jeśli szuklacie remedium dla bardzo suchej skóry dłoni.



Ocena: 3 - / 5

Cena: 125ml / nie wiem,dostałam

Dostępność : wydaje mi się, że w Biedronce, ale nie jestem pewna


Znacie produkty Lovena?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz