środa, 26 października 2016

Clinique- Lid Pop- cienie do powiek nr 11 Surf Pop




Marka Clinique nie nalezy do moich ulubionych zarówno jesli chodzi i kolorowkę jak i pielęgnację. Co prawda miałam kilka ich kosmetyków, ale ani jeden ( jak narazie) nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia. Te cienie również nie i myślę, że 70zł to zbyt wygórowana cena, bo za dużo mniej znajdziemy cienie lepsze jakościowo, a kolor to nie wszystko.







Opakowanie: jakie jest każdy widzi. Okrągłe pudełko o poj. 2g bez pacynki, lusterka. Wygląda trochę tanio, ale mnie to akurat nie przeszkadza.

Konsystencja: cień jest mocno sprasowany, ale nakładanie go nie przysparza problemów., choć lepiej robić to po zwilżeniu pędzelka wtedy kolor jest bardziej intensywny. Nie osypuje się, choć ma w sobie drobinki, które widać w świetle. Nie są jednak duże.


od lewej cień nałożony na mokro i na sucho





Kolor : nr 11 Surf Pop to bardzo ładny odcień błękitu. Jest morski, głęboki i naprawdę ładnie wygląda. Jak już wspomniałam ma w sobie migoczące drobiny.





Działanie: cienie te można nakładać solo lub mieszać z innymi, ale tylko jeśli macie pod ręką bazę, bo bez niej nie macie po co po ten cień sięgać. Chodzi o to, że bez odpowiedniego zabezpieczenia bazą trwałość tych cieni jest bardzo słaba. U mnie po niecałych 2 godzinach kolor wyraźnie zblakł,a potem zaczął się ścierać, choć nie było to jeszcze aż takie zauważalne. W upały bynajmniej nie jest lepiej dlatego konieczna jest tu baza, a z nią trwałość jest w porządku, choć szczerze mówiąc też jakoś nie powala i cienie nie przetrwały do wieczora, bo musiałam je lekko poprawiać. To ogromny minus, bo tak nie zachowują się cienie nawet z dolnej półki,  a tu proszę - Clinique! Rozcieranie ich i blendowanie to druga sprawa, ponieważ cienie trzeba dokładać. Lubią się zmazywać, znikać i to psuje niekiedy całą zabawę.  Generalnie nie są to cienie pierwszej potrzeby i mówiąc szczerze w perfumeriach w ogóle nie zwracałam na nie uwagi, bo wolę palety, są dla mnie wygodniejsze.

Przeciętny produkt w zbyt wysokiej cenie. Można sprawdzić aczkolwiek nie trzeba.


Ocena : 3 -  / 5

Cena: 2 g / ok. 70zł

Dostępność: online i w stacjonarnych perfumeriach


A co Wy myślicie o cieniach Lid Pop?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz