piątek, 28 października 2016

Lanvin- Les Notes de Lanvin III - Ambre Orange








Lanvin jakis czas temu wypuściło linię Les Notes de Lanvin w skład której wchodzi m.in zapach Orange Ambre, a także cała linią kąpielowa o tej samej nucie zapachowej tj. szampon, odżywka, żel do mycia i akcesoria. Ciekawa propozycja prezentowa jeśli tylko jest pakowana w takie opakowania, bo jakoś nie uśmiechałoby mi się nabywanie każdego elementu osobno.

Lubię połączenie ambry z pomarańczą i spodziewałam się, że będzie to zapach ciepły, lekko egzotyczny z delikatną cytrusową nutą jednak nie za bardzo wyraźną. Liczyłam na to, że ambra będzie grała główną rolę. Tymczasem jest dokładnie odwrotnie. To zapach całkowicie orzeźwiający na wiosnę i lato i o ile w linii kąpielowej taki aromat się jak najbardziej sprawdza to już jako perfumy nie za bardzo oczywiście mówię tu o sobie, bo nie jestem miłośniczką cytrusowych zapachów.

Główna bohaterka to słodkawa pomarańcza bez kwasku doprawiona leciutką zieloną herbatą, która jest w typie popularnych zielonych herbat znanych z wielu zapachów, a szczególnie klasyka E. Arden Green Tea. Ambry jest bardzo, bardzo mało. Praktycznie wcale i to dla mnie ogromna wada, bo dzięki niej zapach zyskałby głębię,, byłby ciekawszy i może nawet bardziej trwały, zmienny, a tak mamy świeżaka, który pachnie jak pomarańczowy żel pod prysznic i o ile to w specyfikach do mycia jest napewno ciekawe to już w perfumach mnie nudzi. Owszem można tak pachnieć od czasu do czasu szczególnie w wielkie upały o ile zaakceptujemy niewielka trwałość tej kompozycji, bo po niecałej godzinie nie ma po niej śladu.


To nie jest nic szczególnego. Ot, bezpieczny, miły zapach dla kogoś kto lubi świeże, aromatyczne zapachy. Jestem rozczarowana, bo nie tego chciałam.


Nuty zapachowe: zielona herbata, lotos, ambra, pomarańcza, cytryna


Ocena: 3 / 5

 Cena: 100ml / ?

Dostępność : ?




Znacie ten zapach lub linię kąpielową?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz