poniedziałek, 21 listopada 2016

Delia - żelowy korektor do brwi z keratyną








Jeśli chodzi o makijaż brwi to preferuję kredki i właśnie maskary. Nie przekonują mnie pisaki i nie znoszę trendu, który nakazuje mieć brwi jakby wyglądały jak namalowane i są zbyt grube. Oczywiście cienkie ´´niteczki´´ to też nie dla mnie. Jestem tak ´´po środku´´ i uważam, że wiele dziewczyn robi sobie krzywdę takimi grubaśnymi brwiskami jak od markera, ale co kto lubi.

Jeśli chodzi o produkt Delii, czyli żelowy korektor to niestety otrzymałam wersję czarną co mi nie odpowiada, bo kłóci się z moim kolorem włosów. Wolę brązowy, bo jest bardziej naturalny.


Opakowanie: 7ml buteleczka z której jak czytałam ponoć schodzą napisy. Mnie się to jeszcze nie stało. Szczoteczka jest standardowa, dość duża i to mi przeszkadza, wolałabym mniejszą.




Konsystencja:  to właściwie nie jest żel ,a  jakby zabarwiona na czarno woda, która jednak nie spływa. Aplikacja nie sprawia problemu, ale jednak to nie jest żel.




Działanie: nakładam dosłownie troszeczkę tego kosmetyku, bo ma on intensywny czarny odcień i nie chcę przez to wyglądać karykaturalnie. Naprawdę nie radzę przesadzać. Jednak nie jest to moim zdaniem korektor, bo w żadnym razie nie wypełnia ubytków i nie sprawia, że brwi wyglądają jakby ich było więcej, nie są tez optycznie bardziej gęste. To wyłącznie koloryzant dodatkowo rozczesujący włoski i trzymający je w ryzach cały dzień. Więcej zalet nie posiada. Czy prawdą jest to co obiecuje producent, że korektor wzmacnia cebulki włosków i regeneruje? Używam go codziennie i nic takiego nie zauważyłam. Brwi wyglądaja tak samo.


Można go wypróbować jeśli macie ładne brwi i nie chcecie robić z nimi nic poza koloryzacją i uczesaniem.  Jest to jednak przeciętny produkt, który nie pojawi się u mnie ponownie.

Ocena : 3/ 5

Cena: 7ml / ok. 10zł

Dostępność : online i w wielu drogeriach stacjonarnych


Testowałyście ten korektor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz