piątek, 4 listopada 2016

Kanebo Sensai - The Silk EDP





Ubiegłoroczna premiera i pierwszy zapach japońskiej marki  Kanebo Sensai. Ciekawy flakon ( przywodzący na myśl kokon jedwabnika) i kosmiczna, kompletnie dla mnie niezrozumiała cena, bo za tą kwotę, a pewnie i za mniej można nabyć coś cudnego z niszowych propozycji, a nie zapach, który praktycznie w ogóle nie pachnie i ma fatalne parametry. Mowa o The Silk inspirowanym jedwabiem jego lekkościa, zwiewnością i szlachetnością. Znam wersję eau de parfum, choć jest jeszcze w koncentracji wody toaletowej i aż boję się sprawdzić jak ona pachnie, bo jeśl EDP jest tak słabe pod każdym względem to lepiej się chyba nie zbliżę do EDT.








Mamy tutaj ultra łagodną ambrę i tylko ją. Nie ma tu absolutnie żadnej innej nuty. Ambra snuje się tak bliskoskóry, że aby dobrze poznać tę kompozycję trzeba wwąchać się dokładnie przykładając nos do skóry. Irytujące prawda? Swój krótki żywot kończy tak szybko, że nawet ja byłam zaskoczona, a wąchałam już w swoim perfumowym szale niejedno, ale zawsze jestem zła, kiedy zapach za niemałe pieniądze raz, że się w ogóle nie rozwija to ma tak marne parametry! Gdyby bylo tu coś poza ambrą może wtedy całość byłaby bardziej interesująca, a tymczasem to ambrowa woalka muskająca skórę i nic więcej. Mega delikatny, cielesny skin scent i wierzę, że komuś to się może podobać  , ale mnie kompletnie  nie  i uważam, że jak na debiut marka mogła się bardziej postarać, bo flakon, kampania reklamowa i cena chyba były tu priorytetem, a zapomniano, że perfumy maja przede wszystkim pachnieć.

Dla mnie The Silk to banał i nieudany zapach, który nie pachnie. Do bólu nieutralny. Dla mnie nie do zaakceptowania tak samo jak i jego cena.


Nuty zapachowe: 

nuty głowy: bergamotka, różowy pieprz, gruszka, liście fiołka

nuty serca: piwonia, konowalia orchidea, ambra

nuty bazy: bób tonka, piżmo



Ocena: 0 / 5

Cena: 50ml / ok. 300zł, w Finlandii odpowiednio : 50ml / 85€, 100ml/ 105€

Dostępność : perfumerie online i stacjonarne



A jak Wam podoba się The Silk?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz