środa, 16 listopada 2016

Listopadowy Livbox 2016



Chyba mnie wysłuchano kiedy narzekałam na poprzednia livboxową paczkę i listopadowa okazała się lepsza, a nawet jest próbka perfum! Fakt, że akurat tych, które dobrze znam i nie lubię, ale zawsze coś :)  Śmieszy mnie tylko, że w co drugiej paczce musi być obowiązkowo lakier do włosów. Jako, że nie znoszę tego kosmetyku i nie jest mi od do niczego potrzebny to pewnie wyląduje w koszu.

Oto co znajduje się w listopadowym Livboxie:








1. Schwarzkopf- GOT2B- Glued-lakier do włosów

2, Dermosil- błyszczyk do ust w odcieniu Carnival Pink 

3. Kenzo- Flower by Kenzo EDP

4. Korres- White Tea- fluid do mycia twarzy

5. Lumene-Valo-Bright Eyes-kuracja do oczu z witaminą C

6. Sosar-Sacred Forest Peat Mask-oczyszczająca bioaktywna maska do twarzy

7. Atkins- Fudge Caramel- baton ( pyszny moocno czekoladowo karmelowy!)


Znacie coś z tej paczki?

4 komentarze:

  1. w listopadowym You Beauty Box tez dostałam tą próbkę perfum i też żałuje, że akurat ten zapach dali;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać wszędzie ją rozdawali, a ja naprawdę tego zapachu nie znoszę :/

      Usuń
    2. Szkoda, bo chętnie poznałabym jakiś nowy zapach.

      Usuń
    3. Ja też. Tyle tych nowości ostatnio było, że śmiało mogli coś dać, a nie oklepay zapach, który jeszcze niekoniecznie jest lubiany.

      Usuń