środa, 18 stycznia 2017

L´oreal- Le Poudre Accord Parfait - podkład w kompakcie







Bardzo lubię podkłady w kompakcie i używam ich na codzień, bo są delikatne sa na rynku, ale w dość wysokich cenach, a nie zawsze mam ochotę wydawać 100 zł na sam podkład co jest zrozumiałe. Owszem są i tańsze, ale tych jest zdecydowanie mniej. 3 miesiące temu wzięłam sobie za cel znalezienie takiego kosmetyku w kwocie do 50zł i wierzcie mi było wyjątkowo trudno! Na oku miałam kompakt Max Factor i jego napewno wypróbuję. Nie wiem jak jest z podkładami w kompakcie Rimmel i Maybelline, ale trochę się ich obawiam ze względu na niskie noty. Póki co kupiłam mało znany Le Poudre Accord Parfait. Według opisu w sklepie  jest to właśnie podkład, a nie puder. Miałam problem z wyborem koloru, aż w końcu postawiłam na Rose Vanille i to był doby wybór. Generalnie ten podkład jest dobry tylko niestety gorzej z jego dostępnością.

Opakowanie: w pudełeczku z lusterkiem i nieprzydatną dla mnie gąbeczką znajduje się 9g produktu


Konsystencja: podkład ma idealną konsystencją, bo nie jest ani za twardy ani się nie osypuje. Nakładam go pędzlem kabuki LL i nie ma z tym żadnych problemów.

Odcień: jak już wspomniałam ciężko mi było dobrać właściwy kolor, ale Rose Vanille jest idealny dla mojej cery, czyli jasnej , ale nie porcelanowej. Zresztą ten odcień świetnie stapia się ze skóra i jest na niej niewidoczny.





Działanie: dla mnie dobry podkład musi ujednolicać kolory cery i kryć, choć nie chce efektu maski i niepotrzebne mi całkowite krycie. Ten podkład właśnie taki jest: lekki, a jednocześnie cera wygląda po nim lepiej. Oczywiście nie zakamufluje dużych wyprysków czy widocznych niedkoskonałości, ale w parze z korektorem da radę. Ma również działanie matujące, bo moja cera nie błyszczy się po nim przez cały dzień, ale nie wiem jak poradziłby sobie w ciepłe dni.

Twarz wygląda bardzo naturalnie aczkolwiek lepiej, bo jest matowa, drobne niedoskonałości zakryte i koloryt wyrównany i właśnie o to mi chodziło, a jeśli dodać do tego całodzienną trwałość to wychodzi na to, że podkład zasługuje na wysokie noty. Szkoda tylko, że wszystko co dobre musi zostać wycofane :/

Polecam (jeżeli dacie radę gdzieś go złapać) cerze normalnej, mieszanej i umiarkowanie tłustej jeśli szukacie lekkiego, niezapychającego podkładu w kompakcie.


Ocena: 5 - / 5

Cena: 9g / zapłaciłam niecałe 5€

Dostępność: TU


Znacie ten podkład?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że on w ogóle na rynku polskim się nie pojawił. U siebie go też nie widziałam, więc mniemam, że to wersja na rynek angielski.

      Usuń