poniedziałek, 27 lutego 2017

Cutrin Professional- Sensitive- multispray do włosów






Co to jest multispray? To kosmetyk, który ma według producenta wszechtronne działanie, a w tym przypadku ma dodawać objętości, nabłyszczać oraz ogólnie sprawiać, że fryzura będzie się trzymała dłużej, ot taki efekt lakieru. Nie bardzo to do mnie przemawiało, ponieważ mam bardzo mieszane uczucia względem fińskiej marki Cutrin i oprócz suchego szamponu nic mi od niej nie odpowiada, no i generalnie nie przepadam za kosmetykami typu 10w1, bo wychodzę z założenia, że jak coś jest do wszystkiego to nie może działać i w tym wypadku się to potwierdza.

Nie wiem do jakich włosów jest ten multispray, ale na moich falowanych, któym zawsze brakuje objętości, ale które same w sobie są lśniące, choć lubią też się puszyć opisywany produkt nie spełnił żadnej roli. Oczywiście sama nie zdecydowałam się na jego kupno, a był dodatkiem w jednym z Bette Boxów


Opakowanie: niebieska, nieprzezroczysta butelka o poj. 200ml z końcówką służącą do psikania od nadasy włosów. Do aplikatora nie mam żadnych zastrzeżeń, psika równo i się nie zacina.

Zapach i Konsystencja :  na opakowaniu widnieje info, że produkt jest bezzapachowy, a ja sie z tym nie zgodzę. Pachnie jak alkohol, może nie za mocno, ale napewno nie jest to spray zupełnie bez zapachu. To poprostu alkoholowa woda.

Skład: na pierwszym miejscu mamy niestety alkohol i dlatego nie odważyłabym się stosować tego kosmetyku codziennie z obawy przed przesuszeniem włosów. Poza tym jest gliceryna, silikon, substancja odpowiadająca za utrwalenie fryzury i to w zasadzie wszystko. Skład jest bardzo krótki i w zasadzie pokazuje, że mamy do czynienia z lakierem do włosów.


Działanie: to istotnie jest lakier do włosów, ponieważ pryskając nim włosy od nasady usztywnia je ( nawet po niewielkiej ilości) i włosy są nieprzyjemne w dotyku, coś jak wata cukrowa. Próbowałam eksperymentować z ilością, ale za każdym razem było to samo, więc niestety taka jest wada tego produktu. Oprócz tego nic więcej. Ani nabłyszczenia ani dodania objętości, no chyba, że mówimy tu o puszeniu, bo wokół głowy dużo włosów poprostu się spuszyło a reszta  była usztywniona jak po większości lakierów.

Producent poleca ten kosmetyk jako idealny do stosowania z wałkami i owszem także to wypróbowałam, ale loki wcale nie trzymały mi się dłużej niż zwykle, byly też irytująco sztywne jakbym wylała na nie pół butelki jakiegos mega mocnego lakieru. Nie ma różnicy czy używałam multisprayu na suche czy na mokre włosy, bo rezultaty były dokładnie takie same, czyli sztywne, polakierowane włosy, które na drugi dzień wolałam już umyć.


Nie ma sensu używać czegoś co nie działa dlatego zawartości się pozbędę jak najszybciej tylko butelkę sobie zachowam- przyda się do domowej odżywki z lnem.


Ocena: 0 / 5

Cena: 200ml /  13,90€

Dostępność :  w Finlandii ten spray dostępny jest głównie w perfumerii Sokos Emotion i online



 Używałyście jakiegoś multisprayu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz