piątek, 3 lutego 2017

Ghost- Ghost The Fragrance




Lubicie nutę konfiturowej, pączkowej róży w perfumach?  Jeśli tak to zapach dość mało popularnej marki Ghost jest dla Was ( i dla mnie). Odkryłam go przypadkowo tzn dużo o nim czytałam, ale bałam się kupić w ciemno, bo nie wierzyłam do końca, że to jest taka róża jakiej szukam. Jednak po przetestowaniu już jestem pewna, że muszę mieć ten smukły, niebieski flakonik w kolekcji, choć nie jest on zbyt łatwy do zdobycia.

Analizując skład wystraszyłam się brzoskwini. Nie znoszę jej w perfumach, a jako owoc moge zjeść jedynie w cieście typu sernik, nie lubię też jej zapachu. Kiedy widzę wanilię i brzoskwinię to boję się jeszcze bardziej, ponieważ mdli mnie od takich kompozycji jak The One, gdzie brzoskwinia  z wanilią są strasznie ulepne, nie toleruję Burberry Woman za pudrową brzoskwinię z wanilią i właśnie myślałam, czy Ghost będzie podobny, bo tego bym nie zniosła. Jednak tak nie jest.

Ghost to słodke, urocza róże z przydomowego krzaka z których zrobiono pyszny dżem doprawiony także naturalnym cukrem waniliowym. Dwa składniki i tylko dwa, ponieważ nie identyfikuję na szczeście żadnej brzoskwini ani też jaśminu, piżma itd. Być może dla kogoś może to być monotonne, bo i zapach nie zmienia się w czasie trwania ( a czuję go ok. 5 godzin doskonale), ale jako, że nie znalazłam wiele takich słodkich róż, które mi odpowiadają to brak ewolucjii w ogóle mi tu nie przeszkadza.

Słodycz nie jest bynajmniej cukierkowa raczej waniliowo pudrowa, miękka, a sam zapach nie pachnie na kilometr nie jest też bliskoskórny i powiedziałabym, że sprawdzi się zarówno na dzień jak i na większe okazje, choć raczej nie na gorące dni.Bardzo miło nosiło mi się go nawet w czasie wysyłku fizycznego kiedy to zwykle nie lubię pachnieć czymkolwiek.To niby prosty zapach, bo nie ma nic złożonego w dżemowej róży obsypanej wanilią, ale jest w nim coś co sprawia, że jest na swój sposób wyjątkowy, a dodatkowo nie sądzę, aby ktoś na niego narzekał czy przeszkadzał, bo nie jest kontrowersyjny.


Ciekawy zapach dla amatorów takiej odsłony róży. Jeśli i Wy taką lubicie to nie wahajcie się przetestować Ghost i dajcie znać jeśli już go znacie!

Nuty zapachowe:

nuty głowy : róża, jaśmin

nuty serca: ambra, wanilia, brzoskwinia

nuty bazy: drzewo sandałowe, piżmo


Ocena: 5 / 5

Cena:-

Dostępność : zapach dość trudny do zdobycia, raczej tylko online

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się to połączenie, chociaż też wystraszyłabym się tej brzoskwini ;) Uwielbiam perfumy różane, najlepiej z pieprzem i sandałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie nieprzesłodzony słodziak. Sandałowca moim zdaniem tu nie czuć. Tylko róża jak z konfitury z wanilią. Jesli tak lubisz to będziesz zadowolona.

      Usuń