poniedziałek, 20 lutego 2017

Lumene-Gloss&Care Nail Polish nr 5 Twilight






Ten lakier był dodatkiem do zamówienia z tutejszej perfumerii. Bardzo lubę markę Lumene, choć przekonałam się, że nie wszystko ma takie rewelacyjne i niestety lakiery do paznokci jak i bazy, top coaty to nie jest jej mocna strona. Ten lakier to potwierdza.


Opakowanie: wszystkie produkty do paznokci tej firmy zapakowane są w malutkie 5ml buteleczki, a aplikator to spłaszczony pędzelek.

Konsystencja: bardzo dobra, bowiem lakier nie jest ani za gęsty ani za rzadki. Maluje się nim bez problemów. Nie robi smug ani prześwitów oraz szybko schnie.

Kolor : nr 5 Twilight to metaliczna czerwień. Zdaję sobie sprawę, że na zdjęciu marnie to widać, ale nie udało mi się pokazać tego lepiej. Ten kolor nie jest ani za jasny ani zbyt ciemny. Kojarzy mi się tak bożonarodzeniowo:)

Działanie: jak już wspomniałam samo malowanie paznokci tym lakierem jest łatwe i przyjemne, choć zalecam do pełnego efektu nałożyć dwie warstwy. Wtedy kolor jest lśniący i głęboki. Niestety nie nacieszymy się nim długo. Wyobraźcie sobie moje zdumienie kiedy na drugi dzień po pomalowaniu dwa paznokcie nosiły wyraźne ślady odprysków, a przecież malowałam je wieczorem i pozwoliłam dobrze wyschnąć!

Jako, że nie mogłam sobie pozwolić na zmycie lakieru to na szybko zamalowałam ubytki i naiwnie myślałam, że lakier wytrzyma przynajmniej do wieczora. A guzik! Po godzinie starł się znowu w tych samych miejscach,a  następnego dnia cały manicure wyglądał niechlujnie i nadawał się do natychmiastowego zmycia. Gloss&Care to dwa dni trwałości. Mało, bardzo mało tym bardziej, że te lakiery tanie nie są, ponieważ prawie 7 € za tak małą buteleczkę to dość dużo, prawda? Ale gdyby nie tak fatalna trwałość to lakier mógłby kosztować więcej, a tak niestety dla mnie jest to niewypał.

Nie żebym narzekała na ten konkretny kolor, bo to nie jest mój pierwszy lakier tej marki i one poprostu już tak mają. Ze zmyciem na szczęście problemu nie było, ale to żadne pocieszenie.
 No cóż jakoś tę mini buteleczkę zużyję, a na przyszłość będę pamiętać, żeby nie ulegać super kolorom tych produktów, bo nie idzie to w parze z ich trwałością. Lumene powinno skupić się na tym na czym zna się najlepiej, czyli pielęgnacji twarzy oraz kosmetykom do makijażu, a kwestię paznokci niech zostawi innym firmom.


Ocena: 1 / 5

Cena: 5ml / 6,90€

Dostępność:  w Finlandii te lakiery są dostępne w każdym sklepie z kosmetykami


Znacie lakiery Lumene? Jak Wam się podoba ten kolor?

2 komentarze: