poniedziałek, 13 lutego 2017

Lutowy Bette Box 2017



Ostatni Bette Box jaki wam pokazuję, a to dlatego, że od marca zaczynam przygodę z pudełkami Bearel. Będą się pojawiały co 3 miesiące i będa zawierały wyłącznie oryginalne koreańskie kosmetyki. Jestem bardzo ciekawa jak to wypadnie, ale póki co przedstawiam całkiem niezłą zawartość lutowego Bette Boxa!




1. Palmolive- Feel Glamorous-antyperspirant o zapachu malinowym

2. Helein-Biotin+-suplement diety z biotyną, witaminą C, cynkiem i cysteiną

3.  Zadig&Voltaire This is Her i This is Him- zapachowa kartka

4. A-Derma-Rheacalm-micelarne mleczko do twarzy (miniatura)

5. Schwarzkopf- BC - Oil Miracle- olej z orzecha brazylijskiego ( miniatura)

6. Lumene- Nordic Noir Deep Impact Mascara

7. Nivea- Cellular Perfect Skin Illumination- rozświetlający krem pod oczy




Zawartość boxa całkiem w porządku, mimo, że zapach This is Him mam i sama używam, bo jest świetny,  damska wersja mi nie odpowiada, a krem Nivea również miałam i uważam  za fatalny. Zaczęłam też już zażywać ten suplement z biotyną, która jak wiemy działa na włosy i paznokcie i zobaczymy jakie będa efekty po opakowaniu :)

Dajcie znać jak Wam się podobają produkty z tej paczki i czy coś znacie!

3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego malinowego antyperspirantu. Ogólnie pudełko nieźle się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko rzeczywiście niczego sobie, ale na ten antyperspirant przyjdzie czas, bo jeszcze mam Nivea na wykończeniu.

      Usuń