piątek, 10 lutego 2017

Mancera-Roses Vanille




Kolejna odsłona słodkiej róży w perfumach tym razem w wydaniu marki, która plasuje się bardzo wysoko na liście moich ulubionych -Mancera Roses Vanille,czyli róża z wanilią.


Jest to dosyć prosty zapach, bo główną rolę odgrywa konfiturowa ( dla mnie różowa) róża obsypana cukrem zwykłym i naturalnym waniliowym. Wydawałoby się, że skoro jest tu cukier to musi to być ulepek i nieznośny słodziak. No cóż, pewnie dla kogoś kto nie toleruje słodkości w perfumach tak będzie, ale ja uważam, że Roses Vanille nie jest zbyt przesłodzony i nie męczy aczkolwiek sięgam po niego tylko w zimne pory roku, bo tak najlepiej mi pasuje.

Niby oudu tu nie dodano, a ja go czuję. Nie jest co prawda bardzo intensywny, ale to taka lekko ´´benzynowa´´ jego odsłona i wbrew pozorom podkręca to całość i nadaje ciekawego wymiaru aczkolwiek w innych recenzjach nie spotkałam się z tym, aby ktoś o nim wspominał przy okazji Rose Vanille, więc czyżby on się pojawiał tylko na mnie?  Druga sprawa, że jeśli myślicie, że ten zapach jest cukierkowo´´ jadalny´´ czy infantylny to tak absolutnie nie jest. Ta słodycz jest elegancka i z powodzeniem można tę kompozycję nosić nawet na większe okazje-gwarantuję, że wzbudzi ciekawość! Tym bardziej, że parametry są bardzo duże i kompozycja spokojnie wytrzyma cały dzień, a na moich włosach dwa dni do ich umycia.


Świetny zapach, jeden z moich pewniaków! Koniecznie się z nim zapoznajcie jeśli jeszcze nie znacie.

Nuty zapachowe ( wg oficjalnej strony marki)

nuty głowy: cytryna z Kalabriii

nuty serca: różane Turkish Delight ( Lokum)

nuty bazy: cedr, wanilia, białe piżmo



Ocena: 6 / 5

Cena:120ml kupiłam za 85€

Dostępność : perfumerie online i niszowe perfumerie stacjonarne



A co Wy sądzicie o Roses Vanille?

1 komentarz: