środa, 22 marca 2017

L´oreal- Infallible Matte





Matowa szminka w  nowej formie. Dostępna w 6 kolorach : nudziak, blady róż, malinowy róż, oranż, moja pomidorowa czerwień i fiolet .Warto wspomnieć, że nazwy poszczególnych kolorów nawiązują do popularnych utworów i tak posiadany przeze mnie 006 to Disturbia, czyli tytuł piosenki Rihanny.  Cała paleta jest ładna i zastanawiałam się czy nie zakupić jeszcze innego odcienia, choć najbardziej podoba mi się fiolet 008 I Got The Feeling., ale jak widzę na innych blogach na ustach nie jest on typowo fioletowy, ale różowawy i to mnie lekko zniechęca. Tak czy inaczej Infallible Matte to wart polecenia produkt.


Opakowanie: aplikatorem jest tu gąbeczka nasiączona kolorem, więc nie ma obaw, że coś się złamie czy wyleje. Jednak od początku mam wrażenie, że produktu jest mniej niż w standardowych kosmetykach do ust w formie szminki czy płynnej pomadki.



Zapach i Konsystencja: bezzapachowa, sucha, ale z łatwością maluje się usta, chociaż najlepiej to robić po nasmarowaniu ich balsamem i koniecznie polecam zrobić wcześniej peeling. Szminka od razu nadaje kolor.

Kolor : 006 to klasyczna czerwień. Całkowicie matowa nadaje się zarównio na dzień jak i na większe okazje.





Działanie: wg producenta szminka ma trwać 8 godzin na ustach. Nie jest to prawdą, ale kto miałby to przetestować w końcu trzeba coś jeść i pić, prawda?  Tymczasem pomadka bez problemu wytrzymuje picie nie robiąc śladów na szklance i dwudaniowy posiłek, choć kolor jest wtedy trochę wyblakły i przydałaby się poprawka. Natomiast bez jedzenia i picia możemy cieszyć się tym pięknym kolorem ok. 4 godziny i to bez wysuszenia warg. To dobry wynik, a jeszcze bardziej podoba mi się to, że kosmetyk jest niezwykle lekki i praktycznie się go nie czuje.




Dużą zaletą jest też brak rozmazywania co czyni ją także świetną propozycją na randki i wszędzie tam, gdzie chcemy, aby nasz makijaż był nienaganny. Jakieś wady? Jak już wspomniałam mam wrażenie, że produkt skończy się wcześniej niż normalne pomadki, bo jest go jakby mniej, ale i tak nie ma na co narzekać.

Wypróbujcie jeśli uwielbiacie matowe wykończenie na ustach i chcecie czegoś innego niż klasyczna szminka w sztyfcie.


Ocena: 5 - / 5

Cena: nie ma podanej gramatury/ w Finlandii 9,50€

Dostępność : w szafach L´oreal


Testowałyście juz ten produkt?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz