poniedziałek, 6 marca 2017

Miss Sporty - Check Matte nr 004





 Seria Check Matte to paleta 4 odcieni ( tylko tyle ich widziałam, więc nie jestem pewna) z której wybrałam klasyczną czerń i to nie z potrzeby, ale nie chciałam wychodzić z Rossmana z pustym koszykiem,a  był to mój ostatni dzień pobytu w Polsce. Zapomniałam tylko, że ja nie lubię matowych lakierów i Check Matte sprawia, że nie mam ochotę na więcej, a najchętniej cisnęłabym tym lakierem do kosza.


Opakowanie: typowa dla tej marki pękata buteleczka zawierająca 7ml lakieru. Pędzlek jest krótki i spłaszczony, ale niestety w moim egzemplarzu źle wyprofilowany i tak krzywo ścięty, że zrobiła się z niego miotła przez co bardzo utrudnia aplikację.

Konsystencja: dla mnie zbt lejąca, ponieważ lakier po jednej warstwie strasznie prześwituje i praktycznie nie kryje. Po dwóch jest już o wiele lepiej, ale i tak źle mi się go nakłada.


Działanie: lakier schnie szybko i od razu staje się matowy co niby wygląda ładnie, ale jeśli mamy całkowicie gładką płytkę paznokcia, bo inaczej każda nierówność jest widoczna. Ja zalecam użyć wcześniej Ridge Filler np. Orly i na nim też ten lakier lepiej się trzyma aczkolwiek sama jego trwałośc jest wręcz fatalna.

Prawdą jest, że nie nałożyłam na niego żadnego top coata, bo zepsułoby to matowy efekt, a nie mam takiego, który nie nałyszcza i to chyba dlatego lakier wytrzymał jeden dzień, a nawet mniej.  Gdy pomalowałam paznokcie wieczorem to wczesnym popołudniem widać było wielkie odpryski na wszystkich paznokciach,a  że akurat nie mogłam lakieru zmyć to próbowałam jakoś zamalować te niedokonałości. Nic to jednak nie dało, bo lakier znów zaczął odpadać już po niedługim czasie i wtedy już czym prędzej musiałam go zmyć co na szczęście nie jest trudne i czasochłonne.


Podsumowując to nie jest dobry lakier i nie polecam go w żadnym wypadku. Trwalsze matowe lakiery można dostać wszędzie i dlatego radzę trzymać się z daleka od szafy Miss Sporty, a  i ta matowa czerń to nic specjalnego.


Ocena : 1 / 5

Cena: 7ml / ok. 8,70zł

Dostępność : Rossmann



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz