poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Golden Rose - Color Expert nr 112






Nie przepadam za lakierami Golden Rose, ale ten egzemplarz dostałam na urodziny, a że spodobał mi się kolor to pomyślałam, że może tym razem się nie zawiodę. No cóż, rewelacji nie ma. To przeciętny lakier jakich wiele na rynku i nawet ten odcień nie jest jakiś  super oryginalny.


Opakowanie: zwykła buteleczka o poj. 10,2ml,a  aplikatorem jest płaski pędzelek.

Konsystencja: dla mnie za rzadka. Lakier rozlewa się po płytce paznokcia i łatwo zniszczyć sobie cały manicure. Trzeba nakładać go ostrożnie.

Kolor : 112 to granat. Taki typowy, nie ma w sobie żadnych świecidełek.

Działanie: lakier nie wyróżnia się niczym na tle innych tego typu kosmetyków. Czas schnięcia jest optymalny i choć jedna warstwa nadaje już pełny, intensywny kolor to zawsze warto dołożyć tę drugą. Niestety mimo obietnic producenta lakier trzymał się u mie tylko dokładnie 2 i pół dnia, a potem zaczął mocno odpryskiwać i tymczasowe zamalowanie ubytków nic nie dało, bo po niedługim czasie wyszły one na nowo.

Ot taki sobie lakier, który niekoniecznie trzeba mieć.



Ocena: 3 / 5

Cena: 10,2ml / nie wie, dostałam

Dostępność : online jak i w sklepach firmowych Golden Rose


Testowałyście lakiery z serii Color Expert?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz