środa, 26 kwietnia 2017

Holika Holika- Prime Youth- żelowe płatki pod oczy




Moje w zasadzie drugie żelowe płatki pod oczy, bo pamiętam, że kilka lat temu miałam jakieś inne ( nazwy nie pomnę)  i nie byłam z nich zadowolona. Holika Holika to znana koreańska marka, której produkty używam i lubię, więc pomyślałam, że i płatki będą dobre. Zostawiłam je sobie na dzień kiedy byłam wyjątkowo zmęczona po praktycznie nieprzespanej nocy ( kto ma dzieci to wie o czym mówię ;D), oczy były podkrążone, widać było jakieś zmarszczki i przemęczenie. Niestety jest to produkt jednorazowy i obiecałam sobie, że zaopatrzę się  w inne, większe opakowanie takich płatków, bo świetnie sprawdzają się właśnie w ekstremalnych sytuacjach.


Opakowanie:  w foliowym opakowaniu mamy dwa płatki pod oko lewe i prawe

Zapach i Konsystencja: płatki są dobrze nasączone i w dotyku typowo żelowe, mają bardzo subtelny, świeży zapach, który znika po krótkiej chwili

Działanie: płatki nałożyłam wczesnym popołudniem kiedy stan mojej skóry pod oczami nie był najlepszy. Oczywiście wcześniej trzeba dokładnie zmyć makijaż i najlepiej przemyć okolice oczu wodą micelarną.

Płatki dobrze się przyklejają i nie spadają, a muszę tu dodać, że w czasie ich stosowania nie leżałam tylko robiłam obiad i trzymały się dzielnie na swoim miejscu przez przepisowe 30min. W tym czasie czułam lekkie chłodzenie podobne do nałożenia zimnego żelu pod oczy. Nie ma tu żadnego mentolu ani nic z tych rzeczy.

Po pół godzinie zaobserwowałam, że płatki same zaczeły odpadać i był to moment, żeby je zdjąć. I tu zaskoczyło mnie jak gładka i napięta była skóra pod oczami! Żaden krem tego dotychczas nie zrobił. Poza tym skóra była również nawilżona i przede wszystkim  cienie i podpuchnięcia całkowicie zniknęły jak i uczucie piachu pod oczami i zmęczenia. Ogólnie skóra pod oczami prezentowała się o wiele lepiej.

Jednak po ok. 2 godzinach poczułam, że muszę nałożyć krem pod oczy, bo nawilżenie zaczęło znikać, ale może to wynikać z faktu, że mam dość suchą skórę w tym rejonie niemniej całość do wieczora wyglądała jakbym smacznie spała całą noc i była zrelaksowana jak nigdy:) Taki świeży look.


Osobiście uważam, że płatki żelowe  Prime Youth to dobry produkt i warto go mieć pod ręką szczególnie jeśli źle sypiacie ( lub wcale) i nie chcecie straszyć ludzi wyglądem zombie z zasinionymi oczami. To nie jest produkt silnie działający i nie usunie zmarszczek, ale odświeży spojrzenie i poprawi samopoczucie. Polecam!


Ocena : 5 - / 5

Cena: nie wiem, znalazłam w korean boxie Bearel

Dostępność: głównie na ebayu


Stosujcie płatki pod oczy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz