poniedziałek, 29 maja 2017

Ados- Neon Fluo nr 11






Seria neonowych kolorów lakierów naszej rodzimej marki Ados przyciągnęła mój wzrok kilka miesiący temu i mimo, że na ogół nie lubię nosić paznokci pomalowanych takimi odcieniami to chyba ta tęknota za ciepłymi i słonecznymi dniami spowodowała, że kupiłam tę intensywną żółć nr 11, a potem pomarańcz i czerwień, ale już przy żółtym wiedziałam, że lakier jest przeciętny i tak naprawdę jedyną jego zaletą jest właśnie ten wakacyjny, rzucający się w oczy odcień.


Opakowanie: małe, 6g, pędzelek jest tradycyjny, ale dobrze się nim maluje


Konsystencja: trochę za rzadka, bo lakier lubi rozlewać się po płytce paznokcia i niestety robi smugi i prześwity


Kolor : nr 11 to bardzo intensywna neonowa żółć, która tak naprawdę jest bardziej nasycona niż na fotce, ale nijak nie udało mi się tego uchwycić, więc musicie wierzyć mi na słowo :)


Działanie: lakier jak już wspomniałam robi smugi i prześwity i to nawet po dwóch warstwach! Trzecia pokrywa płytkę, ale i tak patrząc z bliska nie jest to pełne krycie. Na szczęście czas schnięcia jest dość szybki, bo inaczej nie chciałoby mi się bawić w malowanie.

 Niestety nie nacieszyłam się tym sympatycznym kolorem za długo, bo pomimo zabezpieczenia go top coatem lakier popękał już po niecałych dwóch dnich i to bez robienia jakiś wielkich rzeczy, żadnego prania ręcznego, zmywania czy wyrabiania ciasta, więc w sumie wychodzi na to, że sam w sobie jest niskiej jakości skoro nadaje się do zmycia po ok 48godz!   Ze zmyciem problemu nie ma, choć lakier trochę pobrudził mi skórę naookoło paznokci i nie dało się tego tak szybko usunąć.

Za dużo wad ma ten produkt bym mogła go w pełni polecić. Napewno w ofercie innych marek znajdziecie podobny odcień, a Neo Fluo możecie pominąć.


Ocena: 3 - / 5

Cena: 6g / kupiłam za 4,79zł

Dostępność : TU



Znacie lakiery Neon Fluo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz