poniedziałek, 22 maja 2017

Flos-Lek- Eye Care Expert- wypełniajacy krem na´´ kurze łapki´´






Wszystkie kremy pod oczy witam z otwartymi ramionami, a to dlatego, że mam w tych rejonach skórę dość suchą, która lubi się dodatkowo jeszcze przesuszać pod makijażem. Zdarzyło mi się nie raz, że po dokłdnym nawilżeniu nałożyłam korektor, a tu szok: skóra na powiece zaczęła się łuszczyć, była strasznie sucha mimo, że przecież chwilę temu wsmarowałam i w nią krem. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale dobry, treściwy krem pod oczy to kosmetyyk, który obowiązkowo zabrałabym na bezludną wyspę i mimo, że zmarszczek u siebie jeszcze nie widzę to staram się im przeciwdziałać dlatego wybieram głównie kremy przeciwmarszczkowe. Taki też krem naszej rodzimej marki Flos-Lek dostałam do wypróbowania.

Opakowanie: wąska buteleczka 15ml wyposażona w płaski aplikator. Niestety opakowanie nie jest przezroczyste.


Zapach i Konsystencja: bezzapachowy, lekki krem, który bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.




Działanie: i tu mam mieszane uczucia, bo generalnie kosmetyk w sam sobie jest w porzadku. Nawilża, lekko wygładza i ogólnie krzywdy nie robi, ale jest jakiś taki nijaki. Nie wywiązuje się ze swoich podstawowych zadań w 100%. To nawilżenie nie będzie wystarczające dla kogoś kto ma już zmarszczki i bardzo wysuszoną skórę. U mnie sprawa ma się tak, że kiedy rano nałożę ten krem jest dobrze, ale po aplikacji wieczornej rano już czuję, że muszę dołożyć kolejną porcję. Dlatego bardziej poleciłabym ten specyfik dla tych z was, które mają skórę młodą, nie suchą i potrzebują tylko delikatnego nawilżacza, który dodatkowo będzie działał przeciw zmarszczkom. Do zadań specjalnych ten krem się poprostu nie nadaje.

Czy rzeczywiście wypełnia kurze łapki tego nie wiem aczkolwiek śmiem wątpić. To taki przeciętny krem. Szału nie robi, skóra wygląda po nim tak samo jest tylko trochę bardziej nawilżona. Kosmetyk jakich tysiące na drogeryjnych i aptecznych półkach.Kompletnie niczym się nie wyróżnia. Można wypróbować szczegółnie jeśli poszukujecie kremu pod oczy na dzień.


Ocena: 3 + / 5

Cena:  15ml / ok. 20zł

Dostępność: głównie w aptekach



Znacie ten krem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz