środa, 28 czerwca 2017

Ninia Ricci - L´Air du Temps Eau Florale




Flankier Gołąbków, czyli klasycznego L´Air du Temps, którego niestety nie lubię i nic tego nie zmieni. Wersja Eau Florale weszła na rynek kilka miesięcy temu i jest idealną propozycją na sezon wiosenno -letni. To bardzo uniwersalny zapach dla każdej kategorii wiekowej. Wdzięczny, bezpieczny i uroczy.

W zasadzie spoglądając na ten flakon nie myślałam, że zapach mi się spodoba, bo z reguły omijam lekkie, zwiewne´´ kwiatuszki´´, nie lubuję się w ´´cytrusiakach´´ i zawsze ciężko mi wybrać zapach na cieplejsze dni, ale Eau Florale mimo, że nie ma między nami miłości to naprawdę mi się spodobał i myślałam nawet o zakupie wdzięcznej flaszeczki, ale ostatecznie tego nie zrobiłam. Może dlatego, że zakochałam się totalnie w Mandragore Pourpe, a propozycja Niny nie rzuca mnie na kolana. Jest dobrze skonstruowana, ale brakuje jej jeszcze dużo, aby mnie całkowicie zachwycić.

Dobrze, a jak pachnie? Zapach jest niby kwiatowy, ale bardzo nowoczesny i świeży. Wiciokrzew z piwonią to zgrany duet, a właśnie tego oddechu dodaje nuta cytrusów w postaci bergamotki z cytryną, które brzmią naturalnie i absolutnie nie ma tu ´´cytrynowego mleczka do czyszczenia´´. To młodość, uśmiech, szczęście i beztroska .Kompozycja niewątpliwie prosta, bo nie ma tu nic kontrowersyjnego, nic co by odrzucało ( dlatego to też dobra propozycja na prezent) i jak się przekonałam po dłuższym noszeniu niestety też nic co podobałoby mi się na tyle, aby zapragnąć tego kwiatowego Gołąbka dla siebie. Nie to, że jest nudno, bo nie jest. Tylko to zapewne moje wymagania co do takich zapachów. Mnie musi coś zaskoczyć, zwalić z nóg .

Co by jednak nie mówić to Eau Florale nosi się dobrze. Zarówno do jeansów, koszulki i Conversów ( czyli tak jak się zwykle noszę) jak i do letniej sukienki. Na uczelnię, do pracy, na zakupy, na wycieczkę, gdzie kto chce. Sympatyczny zapach o średniej projekcji ( ok. 4-5 godz) napewno wart przetestowania dla wszystkich, którzy lubią świeże kwiatowe zapachy bez jakiejkolwiek cukierkowej słodyczy, która od pewnego czasu jest wszechobecna w perfumeriach.

Flakon jest dostępny tylko w poj. 50ml


Nuty zapachowe: 

nuty głowy: piwonia, cytryna, bergamotka

nuty serca : gardenia, wiciokrzew, kwiat pomarańczy

nuty bazy: piżmo, fiołek, nuty drzewne


Ocena: 4 + / 5

Cena: w Finlandii jest dostępne 50ml w cenie ok. 55€

Dostępność: nie jestem pewna, czy te perfumy można nabyć w PL, w Finlandii są jedynie w Stockmann Beauty i Sokos Emotion


A jak Wam podoba się Eau Florale?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz